A3-as méretben is nyomtatni tudó nyomtatót keresel?

Jó hírem van számodra.

Ha kitöltöd a lenti rövid kérdőívet, akkor akár 4 órán belül megismerheted az új multifunkciós A3 nyomtatódat.

 

Mit szólnál hozzá ha többé nem kéne azon aggódnod, hogy:

  • „beszárad-e a nyomtatóm?”
  • „túl drágán kell vennem a tonert?”
  • „mi van, ha teljesen megáll a nyomtatóm?”
  • „nyomtatni, szkennelni, másolni is szeretnék?”
  • „nem tudok A3 méretben nyomtatni?”

Ha kitöltöd a nyomtató választót, akkor egy jó pár évig garantáltan a legjobb társad lehet az irodában az új A3 méretű nyomtatód.

Százezreket spórolhatsz a cégednek, ha kitöltöd a kérdőívet.

Hogy ha most túl sokat költesz a céges nyomtatásodra vagy nem elég megbízhatók az eszközeid, akkor segítségünkkel nagy valószínűséggel megtalálod a jobb megoldást. Már több tucat ügyfelünknek segítettünk ezzel a módszerrel. Ilyen sikerekre gondolok:

Mérnöki tervező cég ügyvezetője, aki éves szinten 177.706Ft-ot tudott megtakarítani az irodai nyomtatáson, pedig csak két nyomtatójuk volt.

3 fős pályázatíró cég tulajdonosa, akinek 104.112Ft maradt az évvégén a zsebében a nyomtató váltás miatt.

Oktatási központ, ahol most már évente 142.997Ft-tal kevesebbet kell kiadniuk az irodai nyomtatásra.

Töltsd ki a kérdőívet, és 4 órán belül jelentkezünk a legjobb A3 nyomtatási megoldásokkal.

... aminek a segítségével garantáltan megtalálod a rád szabott A3 nyomtatót 

Válaszolj az alábbi kérdésekre:

Kérlek add meg a nevedet!
Kérjük, legyen szíves megadni az e-mail címét!
Kérlek add meg a telefonszámodat!
Kérlek add meg az e-mail címedet!
Kötelező mező

Számodra is fontos a minőség és a hosszú távú megbízhatóság?

Akkor töltsd ki a nyomtató választót, és mi garantáljuk, hogy megtalálod az eddigi legjobb irodai A3-as nyomtatódat.

 

Mit mondanak akik már az ügyfeleink?

 

 

„A készülékkel nyomtatunk, szkennelünk és faxolunk is, egyszóval nincs parlagon heverő funkciója! 🙂 Nagyon szeretjük, gyorsabb, mint a régi gép, a kezelése pedig gyerekjáték.”

Kreiczinger Katalin

FÁMA Gyógykozmetikai és Vegyészeti Kft.

 

„Gyors reagálás a cég részéről a megkeresést követően. Szakszerű tájékoztatás és rendkívül gyors kiszállítás. Profi hozzáértő szakember segítette távolról a telepítést és az üzembe helyezést.

Dr. Székely Csaba 

Dr. Székely Csaba Egyéni Vállalkozó

 

 

„Nagyon elégedettek vagyunk mindkét EPSON nyomtatóval, mindkét nyomtató fantasztikus minőségben és megbízhatóan üzemel. Megfelelő támogatást és szakmai segítséget kaptunk a nyomtatók kiválasztásához, amiket rövid határidővel meg is kaptunk.”

Tóth István ügyvezető

Szinkron Védelem Kft.

Hogyan működik?

Egy fél perc alatt kitölthető űrlap és 3 egyszerű lépés az egész.

 

1. Elkérjük a legfontosabb adataidat

A fenti űrlapon keresztül bekérünk néhány adatot Tőled. Például azt, hogy hány nyomtatóra lenne szükséged az irodába, vagy hány oldalnyi papírt használtok el havonta. Fontos, hogy a kért elérhetőségeidet megadd, hogy egyeztetni tudjunk Veled, a további kérdésekkel kapcsolatban.

2. Feldolgozzuk és elemezzük az infókat

A kapott adatokat feldolgozzuk és összeállítunk Neked egy személyre szabott anyagot. A megbeszéltek szerint, megmutatjuk számodra a legköltséghatékonyabb eszközöket. Ezen figyelembe vesszük azt is, hogy olyan megbízható fénymásolót bérelnél, amivel hosszú távon nem lesznek gondjaid.

3. Összeállítjuk és ki küldjük az anyagodat

Személyre szóló ajánlatodat összekészítjük és kiküldjük Neked. Az esetek 63%-ában találunk olyan megoldást, ami akár azonnali és jelentős költségcsökkentést vagy "gyorsulást" eredményezhet cégedben. Ha pedig a látottak alapján úgy döntesz, hogy szívesen fejlesztenél vagy optimalizálnál, akkor készletről biztosítjuk a választott megoldást.

Nincs mit veszítened, viszont...

  • megtudod, hogy milyen eszközre lenne szükséged
  • személyre szabott, szakértők által összeállított anyagot kapsz kézhez
  • olyan emberekkel kommunikálhatsz, akik kiemelten foglalkoznak a kéréseiddel és kérdéseiddel
  • nem jár kötelezettséggel, teljesen díjmentesen kaphatsz tanácsokat

A kérdőívet kitöltők 63%-a, talált költséghatékonyabb és megbízhatóbb A3 nyomtatási megoldást az irodájába.

Ki lesz a segítégedre az új céges nyomtatód kiválasztásában?

Cégnév: TechOffice Solution Kft.

E-mail cím: info@techoffice.hu

Telefonszám: 06 20 276 11 74

Iroda (személyes kipróbálási lehetőséggel is):

1096 Budapest Telepy utca 11/C

Cégbejegyzés száma: 01-09-297691

Visszahívást kérsz?

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.