06 80 111 888 (ingyenesen hívható zöldszám) info@techoffice.hu

TELEFONOS ÉRTÉKESÍTŐ CSAPATTÁRS

Te leszel a következő csapattársunk?

Ezen az oldalon megtalálod a pozíció részleteit és azt, hogy miért érdemes csatlakoznod hozzánk!

FELADAT:
a TechOffice új és meglévő ügyfeleinek fogsz irodai nyomtatókat és további kiegészítőket értékesíteni
Összefoglaló
(ezt találod az oldalon)

Ha érdeklődsz a Telefonos Értékesítő pozíció iránt, akkor ezen az oldalon:

 

  • az elején leírtuk, hogy szerintünk milyen embert keresünk a pozícióra (szakmailag + emberileg)
  • egy kicsit lejjebb összefoglaltuk, hogy milyen napi szintű feladatok várnak rád a pozícióban (hogy el tudd képzelni egy napodat nálunk)
  • még eggyel lejjebb leírtuk, hogy mit nyújtunk cserébe (juttatások, iroda, lehetőségek)
  • aztán jelentkezni tudsz majd a pozícióra (hajrá!)
  • az oldal legalján pedig rólunk olvashatsz és megnézheted, hogy miért jó velünk dolgozni

Milyen embert
keresünk?

(szakmailag + emberileg)

Szakmailag ezt kérjük:

szeretsz embereken segíteni – ha őszintén jókedvűvé tenne Téged, hogy jobb irodai eszközökkel és szolgáltatással láthatod el az ügyfeleidet, akkor ez a pozíció neked való

✓ legalább 2-3 év valós értékesítői tapasztalattal rendelkezel – már nem vagy pályakezdő. Olyan értékesítő csapattársat keresünk, akinek már megrendíthetetlen gyakorlata van és nem most kezdené el a szakmát. (teszteljük az interjún)

✓ teljes munkaidőben (napi 8 óra) számíthatunk rád – a meghirdetett pozíció egy főállás, teljes egészében szükségünk van rád. Ez az állás mellett nem szeretnénk ha máshol is dolgoznál (pl. részmunkaidőben) 

✓ nem okoz gondot telefonon értékesítened – van gyakorlatod vagy eltudod képzelni magadról azt, hogy főleg telefonon keresztül értékesítesz. 

nagyon jól kommunikálsz mind írásban, mind szóban – szeretsz emberekkel telefonon és e-mailben egyeztetni, ismered az alapvető írott és íratlan szabályokat ? 

haladó számítógépes ismeretekkel rendelkezel – otthonosan mozogsz az Office termékcsalád szoftverei között, tudod mi az a CRM és azt is, hogy mire való

szívesen résztvennél időnként kiálllításokon – ahol találkozhatsz az ügyfeleinkkel és képviselheted a cégünket

✓ fontos számodra, hogy minden ügyfeledet és érdeklődődet pontosan dokumentáld – nem bírod elviselni, ha fogalmad sincs arról, hogy kinek, éppen hol tart az “ügye”

fontosnak tartod, hogy képezd magadat és folyamatosan fejlődj, tartsd az iramot a versenytársakkal és a technológiai újításokkal

Emberileg nem jellemzőek rád:

✖ nem vagy pesszimista – igyekszel mindenben a pozitív, építő dolgokat meglátni

✖ nem okoz gondot csapatban dolgozni, besegíteni egymásnak ha szükség van rá

✖ 1-2 év múlva már jelentősen komolyabb terveid vannak, mint a TechOffice potenciális és meglévő ügyfeleinek értékesíteni

✖ nem vagy vállalkozó és marketing ellenes – ha szerinted eladni bűn, mert az emberekre csak rásózzuk azt, amire nincs is szükségük,…akkor valószínűleg nem egymást keressük ?

 

Szakmailag előny lehet:

?️ van már rutinod cégvezetőknek, céges döntéshozóknak való értékesítésben (B2B)

?️ értékesítettél már műszaki termékeket vagy szolgáltatást, pl.: nyomtató bérbeadás-eladás, kávégépek értékesítése, középnagy értékű termékek, vagy havidíjas szolgáltatás, rendszerfelügyelet értékesítése, stb.

Mi lesz a feladatod majd napi szinten,
Telefonos Értékesítő Csapattársként?

  • 1. 20% 20%

Az időd kb. 20%-ában napi szinten az új leadeket (érdeklődőket) fogod felkeresni és felmérni az igényeiket.

Részletesebben
  • Az ügyfeleink különböző csatornákon keresztül keresnek meg minket: a feladatod, hogy az ő igényeiket felmérd és később ez alapján ajánld a számukra leginkább megfelelő irodai nyomtatókat vagy más irodai eszközöket.
  • Átlagosan naponta 2-6 új érdeklődő kerül a rendszerbe, akik azt várják, hogy segítsünk nekik kiválasztani az új irodai nyomtatójukat vagy egyéb eszközeiket.
  • 1. 30% 30%

Az időd 30%-ában a már korábban általunk és általad megszerzett ügyfelekkel tartod a kapcsolatot, újra értékesítesz számukra.

Részletesebben
  • Az általad akvirált ügyfeleket kezeled, újabb lehetőségeket keresel az ismételt értékesítéshez a TechOffice palettájából.
  • Korábbról meglévő ügyfeleinket keresed fel és ápolod a kapcsolatot és szintén újra értékesítesz.
  • 2. 30% 30%

Az időd 30%-ában az új érdeklődőknek készítesz személyre szabott ajánlatokat és ezeket nyomon követed és koordinálod, egészen a zárásig. 

Részletesebben
  • Miután felmérted az új érdeklődők igényeit és megtaláltad azokat a kapcsolódási pontokat ahol segítségére lehetünk az ügyfélnek, elkészíted számukra az ajánlatodat.
  • Kialakítod az adott ügyfélnek megfelelő, személyre szabott ajánlatot és e-mailben elküldöd neki.
  • 1. 20% 20%

Az időd kb. 20%-ában közös tervezésen veszel részt és napi irodai statisztikákat készítesz, adminisztrálsz, értékesítéshez kapcsolódó teendőkben fogsz nekünk segíteni.

Részletesebben
  • Jelentéseket készítesz, CRM-ben adminisztrálod a teendőidet és az eseményeket.
  • Részt veszel a közös heti megbeszéléseken, ahol folyamatosan formáljuk és alakítjuk a folyamatainkat, így a te véleményed is számítani fog.
  • Esetenként résztveszel kiállításokon (évente 1-2 alkalom maximum), ahol találkozol az ügyfeleiddel is.

Mit nyújtunk, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Ez vár rád:

versenyképes alapfizetés – biztonságot adó versenyképes alapfizetéssel számolhatsz, a versenyképes tudásodért cserébe

✓ jutalék kereseti lehetőség a fix bér mellé – az érdeklődőknek eladott termékek vagy szolgáltatások után jutalékot keresel, a versenyképes alapbéred mellé

céges laptop – ahhoz, hogy a munkádat a legjobban végezhesd, biztosítunk neked egy SSD-s üzleti laptopot és hozzá egy nagyméretű külső monitort, okostelefont és korlátlan mobil előfizetést

✓ erős marketing irányultság a TechOffice részéről – ami az értékesítést folyamatosan támogatja, hozza a “friss vért” a rendszerbe, hogy könnyebb dolgod legyen, sosem kell hideg hívnod

 ✓ meglepően kedves és elégedett meglévő ügyfelek – szerintem imádni fogod az ügyfeleinket

✓ legújabb, 2020-as eszközöket értékesítheted – nálunk a legfrissebb, konkurenciával összehasonlíthatóan jobb és hatékonyabb eszközöket és kellékeket értékesíthetsz az ügyfeleidnek

✓ tervezett csapatépítő események –  kedveljük a családias hangulatot, ezért törekszünk arra, hogy ez minél jobban kialakuljon. Időnként csapatépítő eseményeket szervezünk – akár irodán belül, akár irodán kívül is

✓ családias légkör – mivel egy folyamatosan fejlődő, jelenleg 5 fős cég vagyunk, ezért az ötleteid és az építő jellegű kritikád is azonnal a megfelelő fülekre talál

✓ minőségi élettér az irodában, jól megközelíthető munkahely

✓ korlátlan kávé és víz fogyasztás az irodában 

✓ motivációs versenyek házon belül

 

Milyen lehet velünk dolgozni?

9:00-től dolgozunk 17:00-ig

Főként az a célunk, hogy az eredmények meglegyenek, nem feltétlenül munkaidőre gyúrunk. Ha hozod az eredményeket, akkor kellő rugalmasságot tudunk biztosítani neked. Nem várunk el soha sem túlórát, de ha mégis szükség lenne rá, akkor azt minden esetben kompenzáljuk, általában szabadidővel. 

Saját munkaállomásod lesz, saját eszközökkel

Az irodában lesz egy teljesen saját használatú asztalod, beszereztünk neked egy saját SSD-s céges laptopot és egy külső nagy méretű monitort is. Minden egyéb eszközt igyekszünk beszerezni neked, hogy a leghatékonyabban tudd végezni a munkádat, mindössze csak kérned kell.

Ide járunk majd be:

Irodánk a IX. kerületben a Telepy utcában van. A Nagyvárad tértől kb. 10 percnyi sétára található. Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető a 24-es villamossal, 281-es busszal, vagy a Klinikák, Nagyvárad térről az M3-as metróval. Az iroda környékén jók a parkolási lehetőségek, szinte mindig van szabad parkoló a környéken. De ha úgy érzed, akár bringával is járhatsz, az irodában van hely a tárolására. 🙂

Az iroda jellemzői:

  • 33 nm2 terület, 3 kolléga részére
  • modern bútorok, felújított helyiség
  • klímatizált, kényelmes

Jelentkezz a Telefonos Értékesítő Csapattárs
pozícióra a lenti űrlapon keresztül!

Így tudsz jelentkezni:

1. LÉPÉS: Töltsd ki a lenti rövid jelentkezési űrlapot (ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzodat és a motivációs leveledet pdf formátumban!)

2. LÉPÉS: A következő oldalon találni fogsz néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. Kérlek adj ezekre választ, körülbelül 10 percet vesznek igénybe.

3. LÉPÉS: Ha úgy ítéljük meg, hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy 15 perces telefonos interjú lesz 🙂

Telefonos értékesítői csapattárs jelentkezési űrlap

Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
TIPP: kérlek, amennyiben lehetőséged van rá, tényleg PDF dokumentumot tölts fel. Nem véletlenül kérjük, ezeknek a fájloknak a kezelése könnyebb, nem kell őket letölteni a megnyitáshoz. Ez nagy segítség nekünk a pár száz jelentkező esetén, köszönjük a megértésed!

Ezért jó velünk dolgozni

TOP termékek és szolgáltatás

Olyan irodai berendezéseket értékesíthetsz és adhatsz bérbe, melyek lekörözik a konkurenciát több szempontból is. Ha kiváncsi vagy arra, hogy miben és hogyan segítünk az ügyfeleinknek, akkor olvasd el ezt az oldalt.

Az ember a legfontosabb

Nálunk fontos vagy egyénileg is: azt akarjuk, hogy jól érezd magadat közöttünk és a munkádban. Ezért mindent megteremtünk az ideális munkavégzéshez: minőségi az életterünk az irodában, jól megfizetjük a csapattagjainkat és minden eszközt rendelkezésre bocsájtunk a hatékony munkához.

Pozitívak és gyorsak vagyunk

Senki sem panaszkodik nálunk, mert mindenki tudja jól, hogy a cselekvés fogja megoldani a problémákat. Nem okoljuk a környezetet sohasem, hanem megváltoztatjuk úgy, hogy jó legyen ? És bizony nem vagyunk lassúak, ráadásul nyitott és proaktív elmével tevékenykedünk.

Családias hangulatú, fiatalos csapat

Mindannyian elég fiatalosak és nyitottak vagyunk. Egész biztos, hogy nem fogod a fejedet a falba verni megszokások és begyepesedett módszerek miatt. Mindenki azonnal tanul és a leghatékonyabb formájában végzi a munkáját. Tőled is ezt várjuk.

Folyamatos tanulás mindenkinek

Kérésedre igyekszünk finanszírozni a szakmádhoz kapcsolódó továbbképzésedet: legyen az könyv, konferencia, online oktatóanyag – csak szólj és megvesszük. Ez neked is és nekünk is jó – ezért biztosítani fogjuk rá az időt és lehetőséget.

 

ISMERJ MEG MINKET RÉSZLETESEBBEN

(ezt csináljuk)

A TechOffice Solution Kft. egy családias, baráti hangulatú pár fős cég. Nálunk mindenki azért dolgozik, hogy a céges ügyfeleink, érdeklődőink megtalálják a számukra legköltséghatékonyabb és személyre szabott irodai eszközöket. Főleg kis és középvállalkozásoknak segítünk nap mint nap, a modern és könnyen kezelhető irodai berendezéseinkkel, ezeket értékesítjük, illetve üzemeltetjük.

Legfontosabb előnyünk a gyorsaság, egyszerűség és a legújabb technikai megoldások ismerete és forgalmazása.

Cégünk napról napra egyre több új ügyfélnek segít kiválasztani a legújabb irodai eszközét, nyomtatóját. Jelenleg több száz irodai nyomtatónk vagy egyéb eszközünk teszi jobbá az ügyfeleink mindennapjait.

Ügyfeleink mondták rólunk

 

„A készülékkel nyomtatunk, szkennelünk és faxolunk is, egyszóval nincs parlagon heverő funkciója! 🙂 Nagyon szeretjük, gyorsabb, mint a régi gép, a kezelése pedig gyerekjáték.”

Kreiczinger Katalin

FÁMA Gyógykozmetikai és Vegyészeti Kft.

 

„Gyors reagálás a cég részéről a megkeresést követően. Szakszerű tájékoztatás és rendkívül gyors kiszállítás. Profi hozzáértő szakember segítette távolról a telepítést és az üzembe helyezést.

Dr. Székely Csaba 

Dr. Székely Csaba Egyéni Vállalkozó

 

Ezek után úgy érzed, hogy
szívesen dolgoznál
a TechOffice csapatában?

Akkor jelentkezz hozzánk erre a pozícióra a nagy piros gombot lenyomva! 

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.