06 80 111 888 (ingyenesen hívható zöldszám) info@techoffice.hu

Back office munkatárs

Te leszel a következő csapattársunk?

Ezen az oldalon megtalálod hogy kik vagyunk mi, és hogy miért érdemes csatlakoznod hozzánk!

A TechOfficeról

A TechOffice hazánk egyik meghatározó nyomtató és irodatechnikai szolgáltatója, szakértője. Mit is jelent ez röviden?

Azoknak a partnereinknek segítünk napról napra, akik igénylik a fenntarthatóbb eszközöket és nem elégszenek meg az éppen megfelelőnek tűnő megoldásokkal. Nekünk nem konkurenciánk sem a MediaMarkt, sem a hagyományos 20-30 éves irodatechnikai cégek. Az online tér szinte minden lehetőségét folyamatosan használjuk. Partnereink között megtalálhatók néhány fős kisvállalkozások, de akár a több tíz milliárd árbevételű cégek sem ritkák.

Több területen számítunk innovátornak, merünk másképp gondolkodni és a legfőbb alapértékünk a win-win helyzet megteremtése, mind az ügyfél, mind a csapattársak számára. Blogolunk, hirdetünk, tölcsérekben gondolkodunk, automatizálunk amit csak tudunk. A cég alapértéke a gyorsaság és a kiszámíthatóság, nem tudnánk elviselni, ha valami azért akadozna, mert feleslegesen adminisztrálni kell.

A nap végén mindig ugyanaz a cél: transzparens és korrekt módon szolgáljuk ki az új és már meglévő vevőinket, miközben a csapatban is mindenki úgy érezheti, hogy jó célért dolgozik nap mint nap.

Szia! 🙂

Kedves leendő Back office munkatársunk! 🙂

Idén lettünk 5 évesek (és egyben az iparágban az egyik leggyorsabban növekvő cég is) és a közeljövőben is grandiózusak a terveink.

Ez egy izgalmas és pörgös pozíció, ami fontos a cégünk és az ügyfeleink életében. Szuper lenne, ha te lennél az új kollégánk!

Várunk szeretettel,

Tál Dávid / a TechOffice alapítója

Mi az a Back office munkatárs pozíció?

A TechOffice életében rendkívül fontosak az elégedett, visszajáró vevők. Jelenleg a cég jelentős mennyiségű partnernek áll a rendelkezésére és ez a szám folyamatosan nő. Ehhez nagyon fontos nekünk az, hogy ezek a visszatérő ügyfelek (vagy általánosan érdeklődők) profi, előzékeny és gyors kiszolgálást kapjanak tőlünk.

A Back office munkatárs egyik legfontosabb feladata, hogy minden ügyfél kérés, kérdés meg legyen válaszolva, vagy ha szükséges delegálásra kerüljön csapaton belül a megfelelő csapattárs felé. Itt elsődlegesen a bejövő telefonok és e-mail, esetenként chat kezelésére gondolj.

Te leszel a TechOffice első védvonala, mert nálad jelentkeznek az ügyfelek elsődlegesen megválaszolandó kérdéseikkel, vagy kéréseikkel. Általában kellékanyagot rendelnek az üzemeltetett nyomtatóikhoz, vagy javítási kérelmet adnak le nálad. Emellett a webáruházhoz kapcsolódó általános kérdésekben is számítunk rád. Az alapvető szakmai infókat 1-2 hét alatt magabiztosan el tudod sajátítani, nem szükséges mérnöknek lenned hozzá. 🙂

Viszont amire biztosan szükségünk lesz, hogy előzékenyebb, kedvesebb és emberségesebb légy a “megszokottnál”. Cserébe viszont hosszútávú, biztos szakmai karriert, modern munkakörnyezetet, fiatalos és családias légkört kínálunk.

A Back office munkatárs a TechOffice számára egy fontos és nagyrabecsült pozíció.

 

Ezeket szokták szeretni akik nálunk dolgoznak

Családias és támogató légkör

Míg egy multinál vagy egy átlagos kisvállalkozásnál sok esetben csak csepp a tengerben lehetsz, nálunk tényleg mintha a “TechOffice család” tagja lennél. Meghallgatjuk, támogatjuk egymást, kíváncsiak vagyunk a másikra.

Modern eszközök, letisztult iroda

Nálunk fontos vagy egyénileg is: azt akarjuk, hogy jól érezd magadat közöttünk és a munkádban. Ezért mindent megteremtünk az ideális munkavégzéshez: minőségi az életterünk az irodában és minden eszközt rendelkezésre bocsájtunk a hatékony munkához.

Nincs túlóra és egyértelműek a feladatok

Tiszta és egyértelmű kommunikáció, nincsenek csúsztatások és szinte soha nincs szükség túlórára. Nálunk mindenki pontosan tudja, hogy mettől meddig ér a felelőssége, így nincs egymásra mutogatás vagy szervezetlen folyamatok.

Lehet fejlődni és tanulni

A TechOfficenak minden jelenleg futó trendre vagy újdonságra rálátása van. Minden nálunk dolgozónak lehetősége nyílik időről időre, hogy a saját területén tovább fejlődjön, vagy más területeken is kipróbálja magát, ha szeretné. Az egyéni és csoportos fejlődést külsős tanácsadókkal és tananyagokkal biztosítjuk.

Nem állunk meg az ingyen kávénál

Bár kávéból is a legjobb fajtákat teszteljük hétről hétre, de a meetingeknél mindenkinek jobban megy a brainstorming, ha van egy kis üdítő vagy csipegetni való kéznél. Időnként szoktuk pl. steakezni vagy pizzázni is, de ha vega vagy, akkor is a kedvedben tudunk járni. 🙂

Ezt várjuk tőled, ha csatlakozol

Kiválóan kommunikálsz szóban és írásban

Fontos, hogy tudd, ebben a pozícióban szinte egész nap telefonálnod és vagy e-mailezned kell. Ez csak akkor megy, ha szívesen csinálod ezt. Ráadásul ha még van is ilyen irányú tapasztalatod, akkor az kifejezetten előny! 🙂

Szeress csapatban is dolgozni

Alapvetően proaktív munkatársaink vannak és szeretnénk, hogy Te is az légy. Viszont ugyanennyire fontos az is, hogy szívesen dolgozz közösségben. A munkahelyed nem csak egy hely, ahonnan pénzt kapsz, hanem fontos neked, hogy jól érezd magad.

"Akarj nálunk dolgozni"

A legjobb jelöltjeink akiket felvettünk, szinte hozzánk jelentkeztek csak. Fontos számunkra, hogy olyan új csapattárssal dolgozhassunk együtt, aki úgy érzi, hogy “pont ezt keresi”. Ha így vagy vele, akkor akkor jó esélye van annak, hogy jól éreznéd magad nálunk.

Ez lesz a feladatod, ha bekerülsz közénk

Telefonok és e-mailek kezelése

Neked kell kezelned a bejővő hívásokat és az e-maileket, időnként a chatet is. Naponta átlagosan 10-20 bejövő hívásra számíthatsz és kb. 20-30 e-mailre. Természetesen se értékesítened, se hideghívnod nem kell.

Adminisztratív teendők

A hívásokhoz és e-mailekhez tartozó adminisztráció is hozzád tartozik. Szóba jöhet itt például egy számla kiküldése vagy egy szerviz igény rögzítése. Ugyanígy egyszerűbb webshopos érdeklődésekben is rád számítunk.

Megrendelések rögzítése

Ügyfeleink jellemzően telefonon és e-mailben rendelnek kellékanyagokat az eszközeikhez vagy újabb eszközöket. Ezeket szükséges az ügyviteli programjainkba és a CRM-ünkbe rögzítened.

A munkakezdés részletei

Munkavégzés helye

Budapesten a 10. kerületben található az irodánk. Jól megközelíthető tömegközlekedéssel, de ingyenes a parkolás a környéken. Hibrid munkavégzésre is van lehetőség, próbaidő lejárta után, igény esetén heti 2 nap homeoffice-szal számolhatsz.

Munkaidő

Napi 8 órás munkaidő, 9-17-ig dolgozunk, kizárólag csak munkanapokon. A munkaidő fix, viszont rugalmasak vagyunk ha valamit pl. el kell intézned.

Kezdés

Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársat, de ha éppen eljönnél valahonnan, akkor szívesen megvárjuk a 30 napot. Ha csak később aktuális neked, akkor sajnos nem tudunk tovább lépni.

Fizetés, juttatások

Mindenképp szeretnénk, ha megadnád az általad korrektnek gondolt bérigényt a lenti űrlapon, de a nagyságrendi bérkeret nettó 250 000 – 280 000 Ft. A béredet minden hónap elején utalva kapod meg. Ezen felül motivációs bónuszok is egész évben elérhetők, a teljesítményed alapján.

Eszközök, iroda

Az eszközökre nem lehet panaszod. Mindenki minimum FHD monitorokon dolgozik, általában kettőn az egyszerűbb és gyorsabb munkavégzés miatt. Modern laptopokat és kiegészítőket használunk. Az iroda természetesen klimatizált, tágas, tiszta és jó illatú. 🙂

Így tudsz jelentkezni

1. LÉPÉS: Töltsd ki a lenti rövid jelentkezési űrlapot (ne felejtsd el feltölteni a fényképes önéletrajzodat)

2. LÉPÉS: Ha úgy ítéljük meg, hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy rövid telefonos interjú lesz – hívni fogunk egyből :).

3. LÉPÉS: A következő forduló ha tovább jutottál, egy személyes interjú lesz a cégvezetővel.

4. LÉPÉS: Majd végezetül egy próbanap, ahova ha szintén tovább jutsz, mindketten kipróbálhatjuk egymást 4 órán keresztül. 🙂

Töltsd ki az alábbi űrlapot a jelentkezéshez! Garantáltan visszajelzünk ha jelentkezel, általában 1-2 napon belül.

A nyomtató kiválasztása során nagyon sokat jelentett, hogy minden kérdésemre – sőt még azon felül is – korrekt tájékoztatást kaptam egy szakembertől. Én, mint laikus napokig nézegethettem volna a nyomtatókat, ennél a cégnél viszont tényleg egy fél órán belül visszahívtak. Döntést követően másnap már itt is volt a nyomtató, nagyon szuper, nagyon meg vagyok vele elégedve. Nekem nagyon sokat jelent az is, hogy érdeklődnek, minden rendben van-e, tudnak-e valamiben segíteni. Mindenkinek csak ajánlani tudom a céget, szakmailag felkészült, rugalmas, segítőkész csapat áll a háttérben. Nyilván lehet bárhol venni nyomtatót, csak közel sem biztos, hogy az értékesítő céget érdekli, hogy boldogulok-e vagy sem, mert jártam már így is. Úgyhogy a lehető legjobb döntést hoztam, hogy a TechOffice Solution Kft által forgalmazott nyomtatót választottam.

Zsólyominé Gyenes Anikó

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.