Hibabejelentés

Probléma lépett fel az eszközzel kapcsolatban?

Kérjük, hogy a lenti űrlapot kitöltve add le a hibabejelentést és mi hamarosan megkezdjük a hibaelhárítást a megadott elérhetőségen keresztül.

Azonnali hibaelhárítást szeretnél? Akkor nyisd meg a HelpCenterünket, ahol átlagosan 1,5 perc alatt választ kapsz a nyomtatós problémádra.

Hibabejelentés
[Maximális fájlméret: 10MB]


⭐⭐⭐

Mostantól elérhető könnyített fizetéssel az irodai nyomtató. (ezidáig több mint 500 cég vásárolt így akciós irodai nyomtatót) Ha szeretnél egy vadi új, leállásmentes nyomtatót, akkor így juthatsz hozzá te is:

1. Töltsd ki a nyomtató választót és válaszd ki a számodra megfelelő irodai nyomtatót. (Pl.: EPSON nyomtató, Brother nyomtató vagy HP nyomtató)

2. Válaszd a díjmentes részletfizetési módot kollégáinknál az irodai nyomtatóra.

3. Fizesd ki három egyenlő, teljesen kamatmentes részletre az új, takarékos irodai nyomtatódat (így lehet akár 30.000Ft befizetésével új nyomtatód).

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.