06 80 111 888 (ingyenesen hívható zöldszám) info@techoffice.hu

Új irodai nyomtató másnapra? A Solaris Dent Kft. tudna mesélni róla…

Annak, hogy elérkezett az irodai nyomtató lecserélésének ideje, megvannak a maga jelei. A kérdés sokkal inkább az, hogy mennyire tudjuk olvasni ezeket? És meddig húzzuk-halasztjuk az elkerülhetetlen lépést? Tapasztalatunk azt mutatja, hogy nem érdemes sokáig várni a döntésre: a működő nyomtató nélküli iroda nemcsak a kollégák munkáját, de az ügyfelek elégedettségét, a kiemelkedő ügyfélélményt is ronthatja.

Új irodai nyomtató másnapra? A Solaris Dent Kft. tudna mesélni róla…

🕒 Becsült olvasási idő: 8 perc

Képzeld magad elé a helyzetet: az ügyfeled az irodádban várja a nyomtatott prezentációt, az építészeti tervet, a marketinganyagot vagy a szerződést, de az csak nem akar megérkezni. Nincs annál kellemetlenebb helyzet, mint amikor az ügyfél feleslegesen vár rád és végül csalódottan, némi bizalomvesztéssel hagyja el az irodád. Akár új ügyfélről lenne szó, akár egy régi kedves partnerről, nem veszi ki jól magát, ha egy megbízhatatlan irodai nyomtató megakadályozza a szerződés aláírását.

Erről a Solaris Dent Kft. is tudna mesélni

Alapvetően ők azzal a problémával fordultak hozzánk, hogy az alapáras nyomtatójuk már az elvárt szintet sem tudta hozni. Bár leginkább a szerződéseik és céges irataik nyomtatására használték a készüléket, a folyton leálló gép miatt már ez is nehézségekbe ütközött.

Az elakadó papír, a hiányos vagy elmosódott foltokat tartalmazó nyomat, a drága toner mellett sok minden hozzájárult ahhoz, hogy a végén már egy szjmpla fekete-fehér, mindössze 2 oldalas dokumentum kinyomtatása is gondot okozzon. Úgyhogy olvastak a jelekből: eljött az ideje az irodai nyomtató cseréjének.

Hogyan zajlott az irodai nyomtató cseréje a Solaris Dent Kft. esetében?

A legtöbb ügyfelünkhöz hasonlóan, első körben a Solaris Dent Kft. az interneten nézett utána a lehetőségeknek. Mármint csak azután természetesen, hogy a munkavégzésben megakasztott iroda miatt eldöntötték: a régi nyomtatónak végre mennie kell!

A lehetőségeik online feltérképezése során találtak rá a nyomtató választó felületünkre, amely néhány alapkérdés megválaszolásával segíthet elindulni a rengetegben. Miután beérkezett hozzánk az űrlap, szakértő kollégánk rövid időn belül visszahívta őket a megadott kapcsolattartó telefonszámon és pontosította a nyomtatási igényeiket.

Olyan kérdéseket tett fel többek között, hogy mi a havi nyomtatási igényük, szükségük van-e színes nyomtatásra vagy elegendő a fekete-fehér is? Sarkalatos kérdés volt még az is, hogy mire használnák a gépet: csak nyomtatásra vagy szkennelésre, fénymásolásra is? Emellett természetesen az eszközre szánt összeg is megvitatásra került.

Ezen alapkérdések megválaszolásával több lehetőség közül sikerült megtalálni a vállalkozás nyomtatási igényeit kiszolgáló eszközt, méghozzá a megadott pénzügyi kereteken belül. Ami az úgynevezett slusszpoén: mivel időben megkaptunk minden információt, már másnap ki tudtuk szállítani az új nyomtatót. A könnyen értelmezhető beállítási segédletnek köszönhetően pedig már pár perc múlva működött is az új eszköz.

Honnan tudhatod, hogy az irodádnak új nyomtatóra van szüksége?

Ahhoz, hogy elkerülhesd a Solaris Dent Kft. kálváriáját (ebbe leginkább a használhatatlan nyomtató miatt bosszankodással töltött időszakot értjük), mutatunk 5 jelet, amiből te is tudhatod, hogy az irodai nyomtató cserére szorul:

1. Túl sok és túl hangos zajok

Bár teljesen normális, hogy működés közben a nyomtatók némi zajt keltenek, ha a készülék a szokásosnál több vagy más típusú zajt ad ki, az figyelmeztető jel arra vonatkozóan, hogy valami hibásan működik a fogaskerekek között.

2. Rossz minőségű nyomatokat készít

A halvány és az elmosódott nyomat vagy akár a nyomat hiánya, valamint a nem egyenletes tinta- vagy festékfelhordásból eredő elkenődés egyaránt gyakori oka a nyomtatásból eredő frusztrációknak.

Ezeket általában az egyre idősebbé váló vagy a kapacitásánál nagyobb igénybevételnek kitett nyomtatók okozhatják. Ha a nyomtató a fenti problémák bármelyikének jeleit mutatja, és rossz minőségű nyomatot ad, akkor a közeljövőben új eszközre kell váltanod.

3. Nehezen találsz cserealkatrészeket / fogyóeszközöket

Amikor egyre nehezebbé (vagy drágábbá) válik a patronok és tonerek cseréje, illetve a gép javításához szükséges cserealkatrészek beszerzése, az újabb jele annak, hogy a nyomtatód már olyan őskövület, amihez már a fontos kiegészítőket, illetve működéséhez szükséges kellékeket sem nagyon találni.

4. Korlátozott funkciói vannak

Ha rendszeresen szkennelsz, másolsz és nyomtatsz dokumentumokat, de ezt továbbra is külön eszközökkel teszed, akkor érdemes megfontolni egy olyan multifunkciós nyomtatóra való átállást, amely képes mindezen funkciók elvégzésére anélkül, hogy több eszközre lenne szüksége.

A többfunkciós készülékek igazán hasznosak lehetnek az irodád számára, hiszen a korábban külön, önálló egységként működő gépek egyesítése értékes irodaterületet szabadít fel, pénzt takarít meg az energiafelhasználás során, miközben hozzájárul a termelékenység növeléséhez.

5. Már nem felel meg a célnak

Néha a nyomtatási igények a vállalkozás fejlődésével párhuzamosan túlnőnek az egyébként jól működő vállalati nyomtatón. Előfordulhat, hogy az eszköz nem rendelkezik a szükséges nyomtatási kapacitással, ezért nem tud lépést tartani a munkaterheléssel. Egyre többször áll le, lassabban nyomtat, esetleg sűrűbbé válnak a különböző meghibásodások is.

+1 Gyakran javításra, szervizelésre szorul

A nyomtató folyamatos szervizelése nemcsak hátráltatja az irodai munkavégzést, de a kollégákat is frusztrálja. Ehhez pedig vegyük még hozzá a szerelő munkadíját és a cserealkatrészek költségeit is, amit egy évben többször is ki kell fizetned. Egyszerű a képlet: ha a nyomtatód már többször hibásodik meg, mint amennyi időt munkavégzéssel tölt, ideje kicserélni.

Ne halogasd tovább az elkerülhetetlent. Nyomtató választó felületünket itt találod.

Szeretnéd tudni, hogy a te céged nyomtathatna-e hatékonyabban és fenntarthatóbban?

Töltsd ki a nyomtató választót és akár 60 percen belül megismerheted az új, modern, költséghatékony és fenntartható irodai nyomtatódat!

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.