06 80 111 888 (ingyenesen hívható zöldszám) info@techoffice.hu

Így nyomtatunk mi: avagy a jó bornak is kell cégér

A leállásmentes iroda nemcsak mítosz, bár tény: tenni is kell érte. Például azzal, ha olyan irodai nyomtatót vásárolsz, amit nem kell minden másnap javítani vagy új tonert venni bele. Illetve, ha olyan szolgáltatótól vásárlod meg vagy bérled ki a készüléket, amely plusz szolgáltatásaival gördülékennyé teszi a nyomtatást és leállásmentessé az irodád. Máris mutatjuk, milyen kritériumokra érdemes figyelned, ha jót akarsz a cégednek.

Te tudod, hogyan teheti könnyebbé az életed a nyomtatási szolgáltatód? Tarts velünk és megmutatjuk, milyen a minőségi support!

🕒 Becsült olvasási idő: 4 perc

Emlékszel még arra, milyen az, amikor az irodád szinte a kezed alá dolgozik? Működik minden laptop, a projektor bevetésre készen áll, az irodai nyomtató pedig gyorsan, költségtakarékosan, kitűnő minőségben és elakadásmentesen ontja magából a szerződéseket, számlákat, itinereket, marketinganyagokat. Ha ez az idilli nyomtatási helyzet a te irodádban egyelőre nem áll fenn, érdemes kicsit átgondolnod, hogy jó lóra tettél-e, amikor kiválasztottad a multifunkcionális irodai nyomtatót vagy akár a szolgáltatót.

Mert előfordulhat, hogy nem sűrűn találkozol az eszközt érintő problémával, de… Folyamatosan utólag döbbensz rá, hogy kifogyott a patron vagy a toner. Vagy hirtelen megjelenik valamilyen hibaüzenet a kezelőpanelen és nem tudod megoldani, cserébe a szolgáltatód, akitől vetted a gépet elérhetetlenné válik vagy 2 héttel későbbre ígéri a szerelőt. Nem csoda, hogy sokan nyűgként tekintenek az irodai nyomtatásra. A kérdés már csak az, hogyan tudsz olyan nyomtatási szolgáltatót választani, aki szinte azonnal vagy akár távolról orvosolja a problémákat.

Nyomtassunk együtt: a jó nyomtatási szolgáltató kritériumai

Először is, kezdjük ott, hogy a szívvel-lélekkel az ügyfeleiért élő nyomtatós cégnek nem a vásárlásig tart az ügyfélkezelés, hanem sokkal tovább. Nem elég, ha segítenek kiválasztani a nyomtatási igényeidnek és a költségvetésednek egyaránt megfelelő irodai nyomtatót vagy nyomtatóparkot – finoman felhívva a figyelmedet akár arra is, ha nem megfelelő készüléket akarsz vásárolni vagy bérelni.

Az eladók, nyomtatási tanácsadók szakképzettek, nem restek elmondani az egyes eszközök előnyeit és esetleges hátrányait. Miután sikerült dönteni és túlestetek a papírmunkán, nemcsak beállítják az új irodai nyomtatót, hanem annak használatára is megtanítanak téged, illetve azokat a kollégákat, akik nap mint nap nyüstölni fogják az eszközt.

Ezen túlmenően egy magára adó nyomtatós szakértő – ha igényled persze – távolról felügyeli a nyomtató működését, de azt is követheti, hogy mikor fogy ki a tinta/toner, és automatikusan megrendeli neked a következő adagot. Vagy küld egy értesítést arról, hogyha nem rendelsz, akkor hamarosan csak az üres papírlapokat szedheted ki a tálcáról.

Mindemellett, az igazi non plus ultrát a tapasztalt szerelői hálózat, valamint a cseregép felajánlása biztosítja. Ne legyünk ugyanis naivak, Murphy törvényét nem verhetjük át: időnként még a legmodernebb irodai nyomtatónál is felmerülhet olyan gond, amit nem tudtok házon belül megoldani. Ebben az esetben a 24–48 órás rendelkezésre állási idő, a gyorsan mozdítható szerelőgárda és a helyszíni szerelésen túlmutató hiba esetén a cserenyomtató lesz az, ami leállásmentessé teszi az irodád.

Így nyomtatunk mi, a TechOffice: segítünk abban, hogy már elsőre a nyomtatási igényeknek megfelelő irodai nyomtatót válaszd, legyen az akár egy hagyományos tintasugaras nyomtató, lézernyomtató vagy környezetbarát nyomtató. De ezután sem engedjük el a kezedet, hiszen magas színvonalú háttértámogatásunknak köszönhetően az irodai nyomtatásra biztosan nem lesz panaszod.

Sokan úgy tekintenek az irodai nyomtatásra, mint a hátuk közepére kívánt púpra, mert sosem tudják, mikor fogy ki a tintapatron vagy túl sokszor szembesülnek maszatos nyomattal, sorban állással vagy elakadással. Szerencsére ennek nem kell így lennie, ha minket választasz.

Szeretnéd tudni, hogy a te céged nyomtathatna-e hatékonyabban és fenntarthatóbban?

Töltsd ki a nyomtató választót és akár 60 percen belül megismerheted az új, modern, költséghatékony és fenntartható irodai nyomtatódat!

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.