Költséghatékony és gyors irodai nyomtatót szeretnél a cégednek?

Töltsd ki a nyomtató választót és perceken belül megismerheted az új profi irodai nyomtatódat.

⭐⭐⭐

Mostantól elérhető könnyített fizetéssel az irodai nyomtató. (ezidáig több mint 500 cég vásárolt így akciós irodai nyomtatót) Így juthatsz hozzá te is:

1. Töltsd ki a nyomtató választót és válaszd ki a számodra megfelelő irodai nyomtatót. (Pl.: EPSON nyomtató, Brother nyomtató vagy HP nyomtató)

2. Válaszd a díjmentes részletfizetési módot kollégáinknál az irodai nyomtatóra.

3. Fizesd ki három egyenlő, teljesen kamatmentes részletre az új, takarékos irodai nyomtatódat (így lehet akár 30.000Ft befizetésével új nyomtatód).

multifunkciós-epson-nyomtató

Mit szólnál hozzá, ha mostantól nem kéne azon aggódnod, hogy:

„ugye nem fog beszáradni a nyomtatóm?”

„kitől vásároljak vagy béreljek új nyomtatót?”

„milyen nyomtatót vegyek? HP nyomtató vagy EPSON nyomtató a jobb választás?

Ha kitöltöd a nyomtató választót, akkor legalább 5 évig garantáltan a legjobb társad lesz az irodában a nyomtató.

Több tízezer forintot spórolhatsz, ha most jól választasz.

Ha most túl sokat költesz a céges nyomtatásodra vagy nem elég megbízhatók az eszközeid, akkor segítségünkkel biztosan megtalálod a jobb megoldást. Legyen az EPSON nyomtató, Brother nyomtató vagy pl. HP nyomtató. Már több tucat ügyfelünknek segítettünk ezzel a módszerrel megtalálniuk az új nyomtatót az irodába.

irodai-nyomtató-kérdőív
multifunkciós-epson-nyomtató

Mit mondanak akiknek már segítettünk?

Korrekt cég. Együttműködőek, segítőkészek, profi csapat. Csak ajánlati tudom a termékeiket, illetve segítségüket. – Medisanbell Bt. Soósné Bóha Brigitta

Mindennel meg vagyok elégedve. Ügyfélbarát, felkészült, alapos, lelkiismeretes munkatársak. Epson multifunkciós nyomtató terméke jó minőségű és megbízható. A cég szolgáltatásai korszerűek és hasznosak. Mindenkinek ajánlom!  – Erdőhegyi Gábor

Minőségi termékeket forgalmaznak. Nagyon kedvesek és készségesek bármilyen ügyben, ha hozzájuk fordulunk. Segítettek – nekem, mint hozzá nem értőnek – a legalkalmasabb és leggazdaságosabb opció kiválasztásában, felvilágosítást, útmutatót nyújtottak mindenhez. Rugalmasak voltak a kiszállítást-, valamint az irodai gépekre való telepítést illetően is. Bármivel kapcsolatban, ha kérdés, bizonytalanság merült fel, találtak rá megoldást. 5 csillag! ⭐⭐⭐⭐⭐ – Albert-Nagy Ákos 

Ki lesz a segítégedre az új irodai nyomtatód kiválasztásában?

A TechOffice Solution Kft, aki hazánk egyik meghatározó nyomtató és irodatechnikai szolgáltatója, szakértője, több mint 4.000 kihelyezett nyomtatóval.

Az igények felmérésétől, egészen a nyomtató kihelyezéséig végig kísérünk, felkészülve minden kis és nagyvállalati igényre.

E-mail cím: info@techoffice.hu

Telefonszám: 06 20 884 82 12

Bemutatóterem, átvételi pont: 1119 Budapest Petzvál József utca 52.

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.