06 80 111 888 (ingyenesen hívható zöldszám) info@techoffice.hu

Nem kell, hogy az irodai nyomtatás rémálom legyen!

Van, amikor az irodai nyomtatás olyan, mint egy tökéletesen megkomponált jelenet a régi klasszikusból: a Rémálom az Elm utcában című horrorsorozatból. De mitől válik egy olyan, papíron egyszerű művelet kész katasztrófává, mint a nyomtatás? És hogyan tudod elkerülni, hogy a nyomtatód katasztrófa sújtotta területté változtassa az irodád? Olvass tovább és láss csodát!

Nem kell, hogy az irodai nyomtatás rémálom legyen!

🕒 Becsült olvasási idő: 4 perc

Azzal talán nem mondunk újat, hogy amikor az irodai nyomtatóval kapcsolatos problémák felmerülnek, majd szinte mindennapossá válnak, az jelentősen korlátozza a cég termelékenységét. Emellett felesleges és szükségtelen frusztrációt okoznak a kollégáknak, meg persze neked is.

Könnyen belátható, hogy a hiba nélkül működő irodai nyomtató elengedhetetlen a munkafolyamatok hatékony menedzseléséhez, hiszen az esetek többségében az eszköz nemcsak fekete-fehéren és/vagy színesen nyomtat, hanem szkennel és fénymásol is, ha a szükség úgy hozza. Vagyis, ha a dolgok rosszul mennek és az irodai nyomtatód bemondja az unalmast, a vállalkozásod akár le is állhat.

Mitől lesz rémálom az irodai nyomtatás?

Mielőtt belevágnánk a közepébe, egy dolgot szögezzünk le: körültekintő nyomtató- és szolgáltatóválasztással az alább felsorolt problémák töredékével fogsz szembesülni. (Ha egyáltalán felmerül valamilyen gond.) Azzal pedig végképp messzire űzheted a rémálom-faktort, ha a szolgáltatód gyors és reakcióképes szervizhálózattal, rövid rendelkezésre állási idővel és megfelelő szakértelemmel kezeli a helyzetet.

Most viszont nézzük meg, hogy milyen problémákkal szembesülnek a leggyakrabban az irodai nyomtatók tulajdonosai. Mik azok a szituációk, amelyek hajlamosak a legrosszabbkor, például szerződéskötéskor, egy meeting közepén vagy épp a munkaidő végén keresztet vetni a korábbi erőfeszítésekre?

 

1. Egyszerűen leáll a nyomtató

Ha az irodai nyomtató valamilyen hiba miatt megadja magát, az teljesen hazavághatja a napot. A felmerült hibától függően előfordulhat, hogy hosszú időbe telik a probléma megoldása, ami akkor jelent igazi kihívást, ha nagyon nagy szükség lenne a nyomtatásra váró dokumentumokra, illetve, ha más fontos feladatok is szerepelnek a napirendedben.

Ilyenkor egyébként első körben érdemes azt ellenőrizni, hogy a nyomtató továbbra is csatlakozik-e a wifihálózathoz, illetve USB- vagy Ethernet-kábelhez. Megpróbálhatod újra telepíteni a nyomtató szoftverét is. Akkor azonban, ha elakadsz, fordulj a szolgáltatódhoz segítségért és a hibaelhárítási folyamat felgyorsítása érdekében!

 

2. Túl lassú a nyomtatás

Bár az olcsó irodai nyomtatók tempója alapvetően hagy maga mögött némi kívánnivalót, a nívósabb darabokkal is előfordulhat – még a legkorszerűbb technológiák használata mellett is –, hogy egyszerűen lelassulnak. Kezdetben talán felgyorsíthatod a nyomtatási folyamatot a kétoldalas nyomtatás mellőzésével, de hosszú távon ez sem oldja meg a problémát. A többlet papírfelhasználásról nem is beszélve. Szóval egy idő után érdemes a szerelőért telefonálni.

3. Elakad a papír

Ismerős a szituáció, amikor rángatod erre, rángatod arra, de a papír nem és nem mozdul egyik irányba sem? Ez általában a munkaidő lejárta előtt pár perccel bekövetkező legbosszantóbb dolgok egyike. Főleg akkor, ha a görgők fogságából csak kissé tépett állapotban sikerül kimenteni az óhajtott dokumentumot.

4. Rossz nyomtatási minőség és üres oldal szindróma

Lehet, hogy az irodai nyomtató tempójára nem lehet panasz, de a nyomtatási minőség már más kérdés. Amennyiben a nyomaton elmosódott a grafika, kiolvashatatlan a szöveg, esetleg üres oldallal kedveskedik a géped… Nos, az nem felel meg az elvárásoknak.

Az esetek többségében egy magasabb minőséget kínáló beállítással, rendszeres tisztítással és karbantartással, valamint a toner nyomon követésével ki lehet küszöbölni ezeket a problémákat. Ha mégsem, kérj szakértő segítséget, mert többet ronthatsz a helyzeten, mint gondolnád!

 

 

Te milyen nyomtatós rémálommal szoktál a leggyakrabban szembesülni?

Szeretnéd tudni, hogy a te céged nyomtathatna-e hatékonyabban és fenntarthatóbban?

Töltsd ki a nyomtató választót és akár 60 percen belül megismerheted az új, modern, költséghatékony és fenntartható irodai nyomtatódat!

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.