Neked is meg kell oldanod valahogy az irodai vagy a home office nyomtatást?
Jó hírem van számodra.
Ha kitöltöd a nyomtató választót, akkor akár perceken belül megismerheted az új álomnyomtatódat.
Mit szólnál hozzá ha mostantól nem kéne azon aggódnod, hogy:
- „honnan szerezzem be az új nyomtatómat az irodába?”
- „beszáradhat-e a nyomtatóm”
- „nem lesz túl drága az új géphez a toner?”
Ha kitöltöd a nyomtató választót, akkor egy jó pár évig garantáltan a legjobb társad lesz a nyomtató.
Több tízezer forintot spórolhatsz, ha most jól választasz.
Az elmúlt egy évben, átlagosan havi 152 cég fordult hozzánk, irodai vagy home office nyomtató miatt. Olyan nyomtatót kerestek ezek az érdeklődők, amivel hosszú távon, takarékosan és könnyen tudnak dolgozni. Például nekik segítettünk mostanában:
Építészmérnök cég, akinek gyors kellett egy irodai felhasználásra alkalmas multifunkciós eszköz, amivel a céges munkákat tudják a kollégák végezni. Nyomtatni, másolni, szkennelni szeretett volna, gyorsan, kétoldalasan és mindezt WiFi-n keresztül.
Vállalati dolgozó, akit haza küldtek home office-ra, és szükséges volt beszereznie egy irodai nyomtatót, ami ár/érték arányban megfelelő, készletről szállítható.
Egyéni vállalkozó, akinek fontos volt, hogy a nyomtató szkennelni is tudjon, ne száradjon be, fenntartása egyszerű legyen és 100.000Ft alatt be tudja szerezni.
↓ töltsd ki a nyomtató választót! ↓
Mit mondanak akik már az ügyfeleink?
„A készülékkel nyomtatunk, szkennelünk és faxolunk is, egyszóval nincs parlagon heverő funkciója! 🙂 Nagyon szeretjük, gyorsabb, mint a régi gép, a kezelése pedig gyerekjáték.”
Kreiczinger Katalin
FÁMA Gyógykozmetikai és Vegyészeti Kft.
„Gyors reagálás a cég részéről a megkeresést követően. Szakszerű tájékoztatás és rendkívül gyors kiszállítás. Profi hozzáértő szakember segítette távolról a telepítést és az üzembe helyezést.
Dr. Székely Csaba
Dr. Székely Csaba Egyéni Vállalkozó
Hogyan működik?
1. Elkérjük a legfontosabb adataidat
A fenti űrlapon keresztül bekérünk néhány adatot Tőled. Például azt, hogy hány oldalt nyomtatsz/szkennelsz havonta. Illetve fontos, hogy az elérhetőségeidet megadd, hogy egyeztetni tudjunk veled, a további kérdésekkel kapcsolatban.
2. Feldolgozzuk és elemezzük az infókat
A kapott adatokat feldolgozzuk és összeállítunk neked egy személyre szabott anyagot. A megbeszéltek szerint, megmutatjuk számodra a legköltséghatékonyabb eszközöket. Ezen kívül figyelembe vesszük azt is, hogy olyan irodaitechnikai szereznél be, amivel hosszú távon nem lesznek gondjaid.
3. Összeállítjuk és el küldjük az anyagodat
Személyre szóló ajánlatodat összekészítjük és kiküldjük neked. Az esetek 63%-ában találunk olyan megoldást, ami akár azonnali és jelentős költségcsökkentést vagy "gyorsulást" eredményezhet. Ha pedig a látottak alapján úgy döntesz, hogy szimpatikus a megoldás, akkor készletről biztosítjuk a választott eszközt.
↑ töltsd ki a nyomtató választót! ↑
Ki lesz a segítégedre az új nyomtatód kiválasztásában?
Cégnév: TechOffice Solution Kft.
E-mail cím: info@techoffice.hu
Telefonszám: 06 20 276 11 74
Iroda, átvételi pont: 1096 Budapest Telepy utca 11/C
Cégbejegyzés száma: 01-09-297691