Plottert keresel az irodába?
Akkor a legjobb helyen jársz. Töltsd ki a lenti plotterválasztót és már küldjük is a cégedre szabott lehetőségeket.
Mit szólnál hozzá ha többé nem kéne azon aggódnod, hogy:
- „beszárad-e a nyomtatóm?”
- „túl drágán kell vennem a patront?
Ha kitöltöd a plotter választót, akkor egy jó pár évig garantáltan a legjobb társad lehet az irodában az új plottered.


Százezreket spórolhatsz a cégednek, ha kitöltöd a kérdőívet.
Hogy ha most túl sokat költesz a céges nyomtatásodra vagy nem elég megbízhatók az eszközeid, akkor segítségünkkel nagy valószínűséggel megtalálod a jobb megoldást. Már több tucat ügyfelünknek segítettünk ezzel a módszerrel. Ilyen sikerekre gondolok:
Műszaki tanácsadó cég vezetője, aki éves szinten 177.706Ft-ot tudott megtakarítani az irodai nyomtatáson, pedig csak két nyomtatójuk volt.
3 fős pályázatíró cég tulajdonosa, akinek 104.112Ft maradt az évvégén a zsebében a nyomtató váltás miatt.
Oktatási központ, ahol most már évente 142.997Ft-tal kevesebbet kell kiadniuk az irodai nyomtatásra.
Válaszolj az alábbi kérdésekre, töltsd ki az űrlapot az ajánlatkéréshez:
Számodra is fontos a minőség?

Akkor töltsd ki a plotter választót, és mi garantáljuk, hogy megtalálod az eddigi legjobb irodai A0 vagy A1 méretű plotter nyomtatódat.
4 órán belül már a kezedben a megoldások.
Mit mondanak akik már az ügyfeleink?
„A készülékkel nyomtatunk, szkennelünk és faxolunk is, egyszóval nincs parlagon heverő funkciója! 🙂 Nagyon szeretjük, gyorsabb, mint a régi gép, a kezelése pedig gyerekjáték.”
Kreiczinger Katalin
FÁMA Gyógykozmetikai és Vegyészeti Kft.
„Gyors reagálás a cég részéről a megkeresést követően. Szakszerű tájékoztatás és rendkívül gyors kiszállítás. Profi hozzáértő szakember segítette távolról a telepítést és az üzembe helyezést.
Dr. Székely Csaba
Dr. Székely Csaba Egyéni Vállalkozó
Hogyan működik?
Egy fél perc alatt kitölthető űrlap és 3 egyszerű lépés az egész.
1. Elkérjük a legfontosabb adataidat
A fenti űrlapon keresztül bekérünk néhány adatot Tőled. Például azt, hogy hány oldalt nyomtatsz/szkennelsz havonta. Illetve fontos, hogy az elérhetőségeidet megadd, hogy egyeztetni tudjunk veled, a további kérdésekkel kapcsolatban.
2. Feldolgozzuk és elemezzük az infókat
A kapott adatokat feldolgozzuk és összeállítunk neked egy személyre szabott anyagot. A megbeszéltek szerint, megmutatjuk számodra a legköltséghatékonyabb eszközöket. Ezen kívül figyelembe vesszük azt is, hogy olyan irodaitechnikai szereznél be, amivel hosszú távon nem lesznek gondjaid.
3. Összeállítjuk és el küldjük az anyagodat
Személyre szóló ajánlatodat összekészítjük és kiküldjük neked. Az esetek 63%-ában találunk olyan megoldást, ami akár azonnali és jelentős költségcsökkentést vagy "gyorsulást" eredményezhet. Ha pedig a látottak alapján úgy döntesz, hogy szimpatikus a megoldás, akkor készletről biztosítjuk a választott eszközt.
Ki lesz a segítégedre az új nyomtatód kiválasztásában? A TechOffice Solution Kft, aki hazánk egyik meghatározó nyomtató és irodatechnikai szolgáltatója, szakértője.
Bizonytalan megoldások helyett, akár teljes körű üzemeltetéssel. Az igények felmérésétől, egészen a nyomtató kihelyezéséig végig kísérünk, felkészülve minden kis és nagyvállalati igényre.
E-mail cím: info@techoffice.hu
Telefonszám: 06 80 111 888 ingyenesen hívható zöld szám
Bemutatóterem, átvételi pont: 1102 Budapest Ónodi utca 4-6 fszt.
Cégbejegyzés száma: 01-09-297691
