Telefonos Értékesítő munkatárs
Te leszel a következő csapattársunk?
Ezen az oldalon megtalálod hogy kik vagyunk mi, és hogy miért érdemes csatlakoznod hozzánk!
A TechOfficeról
A TechOffice hazánk egyik meghatározó nyomtató és irodatechnikai szolgáltatója, szakértője. Mit is jelent ez röviden?
Azoknak a partnereinknek segítünk napról napra, akik igénylik a fenntarthatóbb eszközöket és nem elégszenek meg az éppen megfelelőnek tűnő megoldásokkal. Nekünk nem konkurenciánk sem a MediaMarkt, sem a hagyományos 20-30 éves irodatechnikai cégek. Az online tér szinte minden lehetőségét folyamatosan használjuk. Partnereink között megtalálhatók néhány fős kisvállalkozások, de akár a több tíz milliárd árbevételű cégek sem ritkák.
Több területen számítunk innovátornak, merünk másképp gondolkodni és a legfőbb alapértékünk a win-win helyzet megteremtése, mind az ügyfél, mind a csapattársak számára. Blogolunk, hirdetünk, tölcsérekben gondolkodunk, automatizálunk amit csak tudunk. A cég alapértéke a gyorsaság és a kiszámíthatóság, nem tudnánk elviselni, ha valami azért akadozna, mert feleslegesen adminisztrálni kell.
A nap végén mindig ugyanaz a cél: transzparens és korrekt módon szolgáljuk ki az új és már meglévő vevőinket, miközben a csapatban is mindenki úgy érezheti, hogy jó célért dolgozik nap mint nap.
Szia! 🙂
Kedves leendő Telefonos értékesítő munkatársunk! 🙂
Idén lettünk 6 évesek (és egyben az iparágban az egyik leggyorsabban növekvő cég is) és a közeljövőben is grandiózusak a terveink.
Ez egy izgalmas és pörgös, termelő pozíció, ami fontos a cégünk és az ügyfeleink életében. Szuper lenne, ha te lennél az új kollégánk!
Ha több infót szeretnél látni a cégünkről, termékeinkről és hogy miért vagyunk mások mint a piac többi szereplője, akkor csekkold a főoldalunkat vagy a linkedinen is megtalálsz minket.
Várunk szeretettel,
Tál Dávid / a TechOffice alapítója
Mi az a Telefonos értékesítő munkatárs pozíció?
A TechOffice életében rendkívül fontosak az új és a meglévő vevők. A cég jelentős számú leaddel dolgozik napról napra, mely érdeklődők szakszerű, gyors és könnyen érthető ajánlatot várnak tőlünk. Ezen felül pedig a már meglévő ügyfeleink is örömmel vásárolnak tőlünk újra, őket is ezen alapelvek szerint kezeljük. A Telefonos értékesítő munkatárs egyik legfontosabb feladata, hogy profin felkeressen minden új érdeklődőt és ajánlatot készítsen számukra, majd utó is kövesse azt.
Te leszel a TechOffice egyik legfontosabb arca, mert nálad jelentkeznek majd az új érdeklődők, rajtad keresztül válnak majd ügyfelünkké. Emellett a meglévő ügyfelek ápolásában, feléjük történő újra értékesítésében is számítunk rád. Az alapvető szakmai infókat 1-2 hét alatt magabiztosan el tudod sajátítani, nem szükséges mérnöknek lenned hozzá. 🙂
Viszont amire biztosan szükségünk lesz, hogy előzékenyebb, kedvesebb és emberségesebb légy a „megszokottnál”. Cserébe viszont hosszútávú, biztos szakmai karriert, modern munkakörnyezetet, fiatalos és családias légkört kínálunk. A Telefonos értékesítő munkatárs a TechOffice számára egy fontos és nagyrabecsült pozíció. Ennél a pozíciónál szintén fontos tudnod, hogy hunting szemléletű profi értékesítőre van szükségünk, aki hosszú évek óta űzi már sikeresen a sportot. 🙂
Kiszámíthatóság és kihívás egyben? Ilyen a telefonos értékesítés a TechOffice-nál! – Létezik egy saleses számára tökéletes munkahely? A telefonos értékesítőként dolgozó Gábor egy interjú keretében el is mesélte a Dreamjobsnak, hogy miért gondolja így.
Miben különleges a TechOffice vevői szemszögből? Nézd meg ebben a videóban.:)
Ezeket szokták szeretni akik nálunk dolgoznak
Családias és támogató légkör
Míg egy multinál vagy egy átlagos kisvállalkozásnál sok esetben csak csepp a tengerben lehetsz, nálunk tényleg mintha a „TechOffice család” tagja lennél. Meghallgatjuk, támogatjuk egymást, kíváncsiak vagyunk a másikra.
Modern eszközök, letisztult iroda
Nálunk fontos vagy egyénileg is: azt akarjuk, hogy jól érezd magadat közöttünk és a munkádban. Ezért mindent megteremtünk az ideális munkavégzéshez: minőségi az életterünk az irodában és minden eszközt rendelkezésre bocsájtunk a hatékony munkához.
Nincs túlóra és egyértelműek a feladatok
Tiszta és egyértelmű kommunikáció, nincsenek csúsztatások és szinte soha nincs szükség túlórára. Nálunk mindenki pontosan tudja, hogy mettől meddig ér a felelőssége, így nincs egymásra mutogatás vagy szervezetlen folyamatok.
Lehet fejlődni és tanulni
A TechOfficenak minden jelenleg futó trendre vagy újdonságra rálátása van. Minden nálunk dolgozónak lehetősége nyílik időről időre, hogy a saját területén tovább fejlődjön, vagy más területeken is kipróbálja magát, ha szeretné. Az egyéni és csoportos fejlődést külsős tanácsadókkal és tananyagokkal biztosítjuk.
Nem állunk meg az ingyen kávénál
Bár kávéból is a legjobb fajtákat teszteljük hétről hétre, de a meetingeknél mindenkinek jobban megy a brainstorming, ha van egy kis üdítő vagy csipegetni való kéznél. Időnként szoktuk pl. steakezni vagy pizzázni is, de ha vega vagy, akkor is a kedvedben tudunk járni. 🙂
Ezt várjuk tőled, ha csatlakozol
Profi telefonos, vagy személyesen értékesítő vagy
Fontos, hogy tudd, ebben a pozícióban szinte az egész napod az értékesítéssel fog telni, jellemzően telefonon keresztül. Tukmálásról szó sincs, de emberekkel kell dolgoznod és főképp irodai nyomtatókat, szkennereket, projektorokat és ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat kell értékesítened. Ez csak akkor megy, ha szívesen telefonálsz egésznap az érdeklődőkkel és valóban kíváncsi vagy az egyedi igényeikre és arra akarsz megoldást nyújtani. Ehhez a pozícióhoz most elvárt a több éves értékesítői tapasztalat. A technikai rész miatt ne aggódj, irodai nyomtatókról, projektorokról, szkennerekről van szó, melyek paramétereit gyorsan megtanítjuk.
Szeress csapatban is dolgozni
Alapvetően proaktív munkatársaink vannak és szeretnénk, hogy Te is az légy. Viszont ugyanennyire fontos az is, hogy szívesen dolgozz közösségben. A munkahelyed nem csak egy hely, ahonnan fizetést kapsz, hanem fontos neked, hogy jól érezd magad és a körülötted levők is szívesen töltsék veled a mindennapjaikat. 🙂 A TechOffice-nál kiemelten fontosnak gondoljuk azt, hogy olyan emberekkel vegyük magunkat körül, akikkel az alapelveink és az ügyfelekhez, illetve egymáshoz való hozzáállásunk hasonlóak vagy azonosak legyenek. Tapasztalatból mondjuk, hogy ha nem win-win alapon gondolkozol (az ügyfél és a munkatársak tekintetében), akkor most nem egymást keressük. 🙂
"Akarj nálunk dolgozni"
A legjobb jelöltjeink akiket felvettünk, szinte hozzánk jelentkeztek csak. Fontos számunkra, hogy olyan új csapattárssal dolgozhassunk együtt, aki úgy érzi, hogy „pont ezt keresi”. Persze érthető és logikus is, ha több helyre jelentkezel, viszont szeretnénk ha hozzánk akkor jelentkeznél, ha tényleg úgy érzed, hogy nálunk a helyed a jövőben. 🙂 Ha így vagy vele, akkor jó esélye van annak, hogy jól éreznéd magad nálunk.
Ez lesz a feladatod, ha bekerülsz a csapatba
Új és releváns érdeklődőkkel fogsz dolgozni
Nálunk a hideghívás kizárva, online érdeklődőkkel és kapcsolati tőkéből dolgozunk. Kvalifikált érdeklődőkre gondolj, tehát ők már várják, hogy hívd őket. 🙂 Naponta 8-15 lead érkezik a rendszerbe, őket szükséges felmérni és a megfelelő irodai eszközt és szolgáltatást ajánlani nekik. A nyomtatós szakmai rész miatt ne aggódj, intezív betanítás után, néhány nap alatt már megfelelő alap tudást fogsz felszedni nálunk az induláshoz. 🙂
A meglévő ügyfeleinknek is újra értékesítesz majd
Több ezer már meglévő ügyfelünk időről időre újra vásárol nálunk. A te feladatod az lesz, hogy segíts nekik kiválasztani az új eszközüket vagy az eszköz mellé kérhető rendelkezésre állási szolgáltatást. Már a kezdetektől kezelnél meglévő ügyfeleket is, nem csak akkortól, amikor már nagyobb mennyiségű saját ügyfelet hoztál be.
A CRM lesz a legjobb barátod
Igazán profi salesesként biztosan tudod már, hogy nem lehet fejben tartani a rengeteg érdeklődőt és az igényeiket, visszajelzéseiket. Automatizált folyamatokat használunk már a hívás indításától kezdve, az ajánlatadáson át, az utókövetésig. Ebben a munkakörben kifejezetten fontos, hogy képes legyél a pontos adminisztrációra és szívesen használd a digitális lehetőségeket, amik a te munkádat gyorsítják.
A munkakezdés részletei
Munkavégzés helye
Budapesten a 10. kerületben található az irodánk. Jól megközelíthető tömegközlekedéssel, de ingyenes a parkolás a környéken. Hibrid munkavégzésre is van lehetőség, próbaidő lejárta után, igény esetén heti 1-2 nap homeoffice-szal számolhatsz.
Munkaidő
Napi 8 órás munkaidő, 9-17-ig dolgozunk, kizárólag csak munkanapokon. A munkaidő fix, viszont rugalmasak vagyunk ha valamit pl. el kell intézned.
Kezdés
Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársat, de ha éppen eljönnél valahonnan, akkor szívesen megvárjuk a 30 napot. Ha csak később aktuális neked, akkor sajnos nem tudunk tovább lépni.
Fizetés, juttatások
Mindenképp szeretnénk, ha megadnád az általad korrektnek gondolt bérigényt a lenti űrlapon, de a nagyságrendi alapbér keret nettó 300 000 – 400 000Ft. Jutalék kereseti lehetőséggel is számolj ebben a pozícióban, ami akár az első hónaptól elérhető már. Ha profi és kitartó vagy, akár a 1,5-2x-esét is megkeresheted az alapbérednek a hó végén, mivel nincs felső határa a keresetednek. A béredet minden hónap elején utalva kapod meg. Ezen felül motivációs bónuszok és cafeteria is egész évben elérhetők, a teljesítményed alapján.
Eszközök, iroda
Az eszközökre nem lehet panaszod. Mindenki minimum FHD monitorokon dolgozik, általában kettőn az egyszerűbb és gyorsabb munkavégzés miatt. Modern laptopokat és kiegészítőket használunk. Ha pedig valami plusz eszközre szükséged lenne a munkádhoz, akkor elég csak kérned. Az iroda természetesen klimatizált, tágas, tiszta és jó illatú. 🙂
Alig várjuk, hogy jelentkezz hozzánk! Így tudsz jelentkezni:
1. LÉPÉS: Töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot. Kérjük, hogy kizárólag az űrlapon keresztül jelentkezz hozzánk, egyedül így érvényes a jelentkezésed. Ne felejtsd el feltölteni a fényképes önéletrajzodat sem pdf formátumban. 🙂 Motivációs levéllel most nem szükséges bíbelődnöd, viszont kérjük válaszolj a plusz 9 kérdésre is majd.
2. LÉPÉS: Ha úgy ítéljük meg, hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy rövid telefonos interjú lesz – hívni fogunk amint tudunk 🙂
3. LÉPÉS: A következő forduló ha tovább jutottál, egy személyes interjú lesz a cégvezetővel.
4. LÉPÉS: Majd végezetül egy fizetett próbanap, ahova ha szintén tovább jutsz, mindketten tesztelhetjük egymást 4 órán keresztül. 🙂
Töltsd ki az alábbi űrlapot a jelentkezéshez!
Garantáltan visszajelzünk, általában néhány napon belül.
A nyomtató kiválasztása során nagyon sokat jelentett, hogy minden kérdésemre – sőt még azon felül is – korrekt tájékoztatást kaptam egy szakembertől. Én, mint laikus napokig nézegethettem volna a nyomtatókat, ennél a cégnél viszont tényleg egy fél órán belül visszahívtak. Döntést követően másnap már itt is volt a nyomtató, nagyon szuper, nagyon meg vagyok vele elégedve. Nekem nagyon sokat jelent az is, hogy érdeklődnek, minden rendben van-e, tudnak-e valamiben segíteni. Mindenkinek csak ajánlani tudom a céget, szakmailag felkészült, rugalmas, segítőkész csapat áll a háttérben. Nyilván lehet bárhol venni nyomtatót, csak közel sem biztos, hogy az értékesítő céget érdekli, hogy boldogulok-e vagy sem, mert jártam már így is. Úgyhogy a lehető legjobb döntést hoztam, hogy a TechOffice Solution Kft által forgalmazott nyomtatót választottam.
Zsólyominé Gyenes Anikó