06 80 111 888 (ingyenesen hívható zöldszám) info@techoffice.hu

A TechOffice elhozza a cégednek a leállásmentes és fenntartható irodát

Amikor a leállásmentes iroda kialakításáról van szó, nem elhanyagolható tényező, hogy mégis milyen nyomtatós szolgáltató kezei közé kerül a céged. Hogy miért? Mert a szakértelmet nélkülöző tanácsok alapján rosszul kiválasztott nyomtató, a szakképzetlen ügyfélszolgálat, lassú kiszolgálás és hibaelhárítás nem szolgálja az érdekeidet. Úgyhogy itt az ideje annak, hogy több mint 3000 ügyfelünk tapasztalata alapján összegezzük, mégis milyen egy jó nyomtatós cég és milyen az, amelyiket messziről érdemes elkerülni.

Milyen a jó nyomtatós cég? Több mint 3000 ügyfelünk tapasztalatát összegeztük!

Miről szól ez a cikk?

🕒 Becsült olvasási idő: 9 perc

Addig, amíg nem állsz ott az elromlott nyomtató mellett a tanácstalan kollégáiddal körülvéve, füleden a telefonnal és egy hebegő-habogó ügyfélszolgálatossal a vonalban, nem fogod tudni, hogy mennyit jelent a megbízható és tapasztalt nyomtatós cég háttértámogatása.

Mert ne legyenek kétségeid: időnként – de minél jobb minőségű gépet választasz, annál ritkábban – még a leggondosabb karbantartás mellett is meghibásodhat az irodai nyomtató. Ilyenkor 2 dologra van szükség: higgadt fejre és a probléma feltérképezésére, majd olyan technikai supportra, ami telefonos távsegítséggel, de akár a helyszínre küldött szerelő segítségével is képes a hibaelhárításra.

Adja magát a kérdés: milyen jelekre figyelj, hogy ne járj pórul a nyomtatós céggel?

Amikor arról kell döntened, hogy melyik nyomtatási szolgáltatóval dolgozzatok együtt, számos lehetőség közül választhatsz. Kisebb és nagyobb cégek, viszonylag fiatal vállalkozások és egyszemélyes cégek is versenyeznek a kegyeidért. Azonban előfordulhat, hogy néhányuk nem felel meg a céged által elvárt színvonalnak és se a termékeikkel, se a szolgáltatásaikkal nem lesznek képesek eleget tenni az egyedi elvárásaidnak.

Miért mondjuk ezt? Mert egy magára adó irodai nyomtatókat forgalmazó cég nem engedheti meg magának, hogy a vásárlást követően elengedje az ügyfelei kezét. Igen. Elképzelhető, hogy a vásárló kiszervezi az üzleti nyomtató üzemeltetését, karbantartását, szervizelési munkálatait, míg a kellékbeszerzést házon belül tartják. De mi van akkor, ha ez nincs így és a vevőnek a későbbiekben is szüksége lenne a cég szakértelmére?

Ez a 7 jel utal arra, hogy rossz lóra teszel a nyomtatós céggel

A nyomtatós cég kiválasztása során mindig tartsd szem előtt, hogy ideális esetben a cég hosszú éveken keresztül stratégiai üzleti partnered lesz. Emiatt rendkívül fontos, hogy a partnered megbízható legyen, tartsa a határidőket és a hozzáértésére se legyen panasz. Annak érdekében, hogy még véletlenül se járj pórul a nyomtatós partnerrel, összeszedtük mire figyelj, ha elkerülnéd a felesleges idegeskedést.

1. A kínálatukban leginkább olcsó nyomtatókat látsz

Amennyiben új nyomtató vásárlására adod a fejed, esetleg lecserélnéd az elavult nyomtatóparkot, akkor a legfontosabb, hogy minőségi termékeket keress. Ezt nemcsak a saját pénztárcánk mondatja velünk, hanem a te érdeked is.

Szóval, ha a cég kínálatában leginkább az alsó kategóriás termékeket látod még irodai használatra is – ergo tudható, hogy sokkal nagyobb igénybevételnek lesz kitéve, mint magánszemélyként vagy home office-ban –, akkor tudhatod, hogy nem az ügyféligények kiszolgálására mentek rá. Egyfelől, az olcsó nyomtatókba olcsó alapanyagok kerülnek, ahogy egy másik cikkünkben is írtuk, egyenesen kódolva van beléjük az elhasználódás és a potenciális meghibásodás.

Emellett az alkatrészek gyorsabban kopnak és használódnak el, így akár már néhány hónap elteltével arra eszmélhetsz, hogy megint új üzleti nyomtató után kell nézned. Ezen felül, a nyomtatás trükkös dolog lehet. A nyomtatott anyagokon foltok, hiányzó részek, elmosódott szöveg is visszaköszönhet, mégpedig az olcsóbb konstrukciók rossz tervezésének és gyenge teljesítményének köszönhetően.

Ennek ellensúlyozására megkérheted a céget arra (mármint, ha van bemutatótermük), hogy helyben kipróbálhasd a kinézett nyomtatókat. Vagy akár a saját irodádba is kérhetsz egy demózást, ha ezt biztosítja a partnered. Ezzel nemcsak az eszközök minőségét mérheted fel, de azt is, hogy a cég mennyire törekszik az ügyfelek igényeinek kielégítésére.

2. Nem kínálnak elég plusz szolgáltatást

Ha olyan nyomtatós céggel kerülsz kapcsolatba, amely nem tart fent ügyfélszolgálatot, nincs lehetőség technikai supportra vagy az irodai nyomtatók kipróbálására vásárlás, nyomtatóbérlés előtt, akkor nem igazán van miről beszélni.

Egy jó nyomtatós cég egyenesen büszke arra, hogy a szolgáltatások széles skáláját kínálja, hogy minden nyomtatással kapcsolatos igényedet kielégíthesse. Bizonyos szempontból ide tartozik az is, hogy változatos termékpalettát tudnak felvonultatni, például lézer- és üzleti tintasugaras nyomtatót is kínálnak, fekete-fehér és színes nyomtatással, de a multifunkciós nyomtatók és a környezetbarát nyomtatók is a paletta részét képezik. A méreteket illetően pedig az A3/A4-es nyomtatók mellett akár A1/A0-as méretűeket is kínálnak, ha például plotterre lenne szükséged, mert tervező irodád van.

3. Fájóan hiányoznak a referenciák

Az első dolgok egyike, amit egy nyomtatós cégnek meg kell tennie, akár a webhelyén, akár az első találkozás alkalmával: be kell mutatnia a szakértelmét. Hiszen az a fő céljuk, hogy elnyerjék a bizalmadat és meggyőzzenek arról, hogy rájuk bízhatod magad. Tehát, ha nem tudnak arccal-névvel, illetve cégek esetében logóval vállalt referenciákat felvonultatni, érdemes átgondolnia egy lehetséges partnerséget. Te is büszkén pakolod ki azokat az ügyfeleidet a weboldaladra, akikkel jól sült el az együttműködés, nem igaz? Akkor ezt a nyomtatós céget vajon mi gátolja meg ebben?

Persze előfordulhat, hogy a klasszikus logós referenciamegjelenítés helyett más módon, például szöveges vagy videós esettanulmányokon keresztül mutatják meg, mire képesek. Vagy ügyfélvideókkal hitelesítik az állításaikat. De, ha semmi ilyet nem tapasztalsz náluk, jelezzen a pókösztönöd.

4. Az ügyfélszolgálatuk elég sok kívánnivalót hagy maga után

Minden cégnek nagy hangsúlyt kell fektetnie a példamutató ügyfélszolgálatra. Sok hasznos beszélgetésre van szükség az ügyfél és a nyomtatós szolgáltató között ahhoz, hogy tűpontosan felmérjék az igényeidet, illetve azokat végül a megbeszélteknek megfelelően, egyértelműen kielégítsék.

Hogyan muzsikál a kinézett nyomtatós cég ügyfélszolgálata? Elegendő információt nyújt a nyomtatókról, a szolgáltatásairól, a folyamatairól és a forgalmazott kellékeikről? Amennyiben a versenyeztetett nyomtatós szolgáltató gyenge ügyfélszolgálati élményt nyújt (ezt ajánlott néhány próbahívással ellenőrizni), nem megfelelően kommunikálnak, esetleg rossz információt adnak át, akkor talán itt az ideje, hogy máshol keresgess.

5. Lassú a reakcióidejük

Ha beüt a krach és épp ott állsz egy nem működő nyomtató mellett, azonnal segítségre van szükséged. Ilyen esetekben jó, ha van egy telefonszám, amit bátran tárcsázhatsz és biztos lehetsz benne, hogy szakértő és gyors segítség vár a vonal másik végén. Abban az esetben, ha csak kicsöng a telefon, de nagyon nehezen veszik fel, nagyon bosszantó lehet.

Ugyanilyen idegtépő az is, amikor csak napokkal későbbre ígérik meg a szerelőt vagy a megigényelt kellék házhozszállítását. Egyébként gyakori tapasztalat, hogy még az olcsó, nagy múltú nyomtatós cégek is azzal tartják versenyképesen az áraikat, hogy lelassítják a folyamataikat. Így például a távsegítség és a helyszíni kiszállás lehetőségét is.

6. Nem tartják a határidőket

A határidők minden iparágban kulcsfontosságúak, ez alól a te céged sem kivétel. Vagyis, ha a nyomtatós cég nem biztosítja a megbeszélt határidőben az elromlott nyomtató cseregépét vagy nem szállítja le időben a tonert, ezek a malőrök boldogtalan ügyfeleket szülnek. Csak a miheztartás végett: a TechOffice-nál akár 4 órán belüli segítséget is vállalunk, de az sem ritka, hogy távolról 1 órán belül megoldjuk a felmerült problémát.

Ha megbízhatatlan nyomtató szolgáltatóval dolgozol, előfordulhat, hogy elszalasztod a céged számára is fontos határidőket a ki nem nyomtatott üzleti dokumentumok, marketinganyagok stb. hiánya miatt. Egy jó nyomtatós cég soha nem tolja el a határidőt, és a megállapodási keret szerint fog dolgozni.

7. Nem állnak tőlük távol az árakciók

Nem túlzás kijelentenünk, hogy az olcsó nyomtató = rossz minőségű nyomtató és itt a forgalmazó a drága kellékek értékesítéséből kíván bevételre szert tenni. Éppen ezért gyanús, ha az adott nyomtatós cégnél gyakran látsz valamilyen akciót.

Az árakció egyfelől erodálja a profitot, amit valahonnan máshonnan kell a cégnek visszaszereznie. Másfelől arra is rávilágít, amit eddig is tudtunk, csak nem sejtettünk: valóban olcsó gagyikkal próbálják kiszúrni a szemeidet. Egy profi irodai nyomtató ugyanis sosem lesz olcsó.

Természetesen ezen a téren is vannak kedvezőbb árúak, de alapvetően egy cégnek sem érné meg akciósan kínálni ezeket az eszközöket. Ez nem más, mint masszív ráfizetés vagy a vásárló „megtévesztése”: a laikus vevő abban a hitben van, hogy élete üzletét köti meg, míg a rásózott termék nyomtatási technológiája vagy fenntartási tulajdonságai igazából elavultak, esetleg nem éppen energiatakarékos működést takarnak, vagy csak állandóan szerelgetni kell mert alapból felújított, használt az eszköz.

Gördüljünk tovább: hogyan és hol találd meg a szolgáltatód?

Az már biztos, hogy ma már viszonylag könnyű rátalálni a stratégiai partnerekre, még akkor is, ha egy nyomtatós cégről van szó. A kapcsolatotok vagy az elégedett ügyfelek ajánlásaival kezdődik, vagy az érdeklődő is ismerte a Google a barátunk mondást és nem volt rest megkeresnie magának a legjobbakat. (Remélhetőleg.)

Ennél fogva, a saját nyomtatós cégedet megtalálhatod a Google kereső segítségével, de nem ritka az sem, ha esetleg a Facebookon, LinkedInen, Instagramon találnak egymásra a delikvensek.

És még valami: mielőtt nyomtatási szolgáltatót keresnél, mindenképpen ellenőrizd az online jelenlétét. Lehet, hogy van egy jól felépített és strukturált webhelyük, ami rögtön képbe helyez a választékkal, valamint a szolgáltatásaikkal.

Amennyiben van aktív közösségi média jelenlétük, érdemes ott is kutakodni egy kicsit, főként az ügyfélvélemények résznél, ahol a korábbi vásárlók kendőzetlenül mondhatják el a véleményüket. Ez sokat mond a megbízhatóságukról is.

Emellett, mielőtt meghoznád a döntésed az is előnyös lehet, ha felhívod az ügyfélszolgálatukat és lecsekkolod a működésüket. Nemcsak azért, hogy megnézd, mit kínálnak, hanem azt is, hogyan tálalják azt. Abban az esetben pedig, ha van bemutatótermük, vétek lenne kihagyni egy látogatást és élőben, testközelből is felmérni a terepet plusz a kínálatot.

Összegezzünk: milyen a jó nyomtatós cég?

Minden tapasztalatunkat és 3000+ ügyfelünk véleményét egybevetve azt mondhatjuk, hogy azzal a nyomtatós céggel nem fogsz lukra futni, ahol:

  • széles választékból választhatod ki az irodai nyomtatót;
  • a cégedre szabható plusz szolgáltatásokkal kínálnak meg (például nyomtatóbérlés vagy nyomtatóvásárlás üzemeltetéssel egybekötve);
  • az ügyfélszolgálaton is szakértő kollégák dolgoznak és nem üres válaszokat puffogtatnak;
  • nem egyszemélyes cégként működnek, így nem lesz az, hogy amikor a tulaj nyaralni megy, megáll az élet (azaz te toner, patron, vagy szerelő nélkül maradsz);
  • tapasztalt szakemberekkel segítenek a nyomtató beüzemelésében, leoktatásában és szükség esetén tapasztalt szerelőt is küldenek;
  • csak és kizárólag eredeti nyomtatókat, kellékeket árulnak és arra is figyelnek, hogy a szerelő partnereik is eredeti alkatrészekkel dolgozzanak;
  • pontosan felmérik a vállalati igényeket és ennek megfelelően ajánlanak nyomtatókat;
  • a vásárlás után nem áll meg náluk az élet: megállapodástól függően – ha igénylitek – a nyomtató(k) szállításában, beüzemelésében, oktatásában, karbantartásában és szervizelésében is segítenek, még távfelügyeletet és kellékmonitorozást is folytatnak.

És ami még nagyon fontos: az őszinteség és egyértelmű kommunikáció. Egy valamirevaló nyomtatós cég nem fél attól, hogy ne csak az egyes nyomtatók előnyeit sorolják fel, hanem az esetleges hátrányait is. (Főként azokat, amelyek ellentétesek a vásárló igényeivel.)

Miért a TechOffice?

Talán tudtad, talán nem, de a TechOffice több mint 6 éve indult hódító útjára és az egyik legerősebb tulajdonságunk az, hogy már a kezdetek óta mertünk és merünk másképp gondolkodni. Minket azok az ügyfelek választanak, akik szeretik az egyszerű, modern, esztétikus és jól, gyorsan működő dolgokat.

Ráadásul a legfőbb működési alapelvünk az ügyfélélmény fenntartása, mivel mi sem szeretjük azokat a helyeket, ahol egyszerűen nehézkes a vásárlás és a közös munka nem várt meglepetéseket tartogat. Jobban mondva nem várt, kellemetlen meglepetéseket.

Fennállásunk első éveiben leginkább arra kerestük a megoldást, hogy hogyan tudnánk azoknak az ügyfeleknek segíteni, akik kisebb beszerzéseket eszközölnek, azaz 1-2 db irodai nyomtatót keresnek a cégüknek. Az internetnek köszönhetően, már akkor is felcsapták a Google-t, beírták, hogy irodai nyomtató és próbálták az ő igényeikre alkalmas megoldást megtalálni.

Mi ebből azt a következtetést szűrtűk le, hogy ez egy megoldásért kiáltó piaci rés. Ahol bár van rengeteg opció, amit lehet választani, de igazán egyik sem személyre szabott és abszolút nem garantált, hogy be fog-e válni majd az irodában a megvett nyomtató. Ezeknek az érdeklődőknek segítettünk több ezer alkalommal kiválasztani az irodai nyomtatót és elhoztuk számukra a garantáltan csalódásmentes választást.

Egyébként ne aggódj, még egészen nagy cégeknél is előfordul időnként, hogy annyira időszűkében vannak, hogy az Alzán, vagy a Media Marktban keresnek nyomtatót, amikor elromlott a régi. Ugyanakkor gombamód nőnek ki a nyomtatót bérbeadó cégek is a földből, velük is könnyű összetalálkozni. Az igazság az, hogy egyik megoldás sem teljes, hiszen általában nem igazán személyre szabott és nem az ügyfélélményre és a megbízhatóságra, gyorsaságra építenek.

A leállásmentes iroda a TechOffice víziója

Ezt a partnereinknél szeretnénk elérni és ehhez az iroda egyik legfontosabb eszközét, a nyomtatót tudjuk biztosítani az egész országban. Tesszük ezt a teljeskörű rendelkezésre állásunkkal, gyors és profi ügyfélszolgálattal, ingyenesen hívható zöldszámunkkal, 4 órán belüli reakcióidővel és a budapesti bemutatótermünkkel.

Ez azt jelenti, hogy fenntartjuk a folyamatos nyomtatást a cégednek, legyen az 2 vagy 200 fős. Ha gond adódna, egyszerűen távolról elhárítjuk vagy ha nem tudjuk, akkor kiviszünk, illetve küldünk egy másik eszközt, amit miután kiért, gyorsan be is állítunk.

Jelenleg több mint 3000 cégnek szolgáltatjuk mi az irodai nyomtatót, ezekért a cégekért már mi felelünk, hogy leállásmentes legyen az irodájuk. Szívesen együttműködnénk a te cégeddel is. Ti készen álltok rá? Mi igen!

 

 

Szeretnéd tudni, hogy a te céged nyomtathatna-e hatékonyabban és fenntarthatóbban?

Töltsd ki a nyomtató választót és akár 60 percen belül megismerheted az új, modern, költséghatékony és fenntartható irodai nyomtatódat!

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.