06 80 111 888 (ingyenesen hívható zöldszám) info@techoffice.hu

Telefonos Értékesítő munkatárs

Szeretnél végre olyan helyen dolgozni, ahol megbecsülik a tehetséged és jelentős dolgokat érhetsz majd el?

Téged is kiráz a hideg ezektől?

❌ Nem kapsz elég mennyiségű és minőségű leadet, esetleg neked kell felhajtanod őket hidegen?

❌ Nem kiszámítható a bérezésed, nem tudod stabilan mindig elérni azt a jutalékot és bevételt magadnak, amivel már elégedett lennél?

❌ Nincsenek veled megosztott transzparens és egyértelmű tervek és célok, amiben Rád számítanak?

❌ Nem kapsz profi és automatizált rendszereket, ahol tényleg csak a kvalifikált érdeklődőkkel kéne foglalkoznod?

…vagy egyszerűen még nem találtad meg azt a céget és azt a víziót, amihez tudnál kapcsolódni és minden tudásodat, erődet beleadni a közös fejlődésbe…?

Készen állsz a következő szintre lépni Értékesítőként?

A képen engem látsz, Tál Dávidot, a cég alapító tulajdonosát. 🙂 Amikor a céget elindítottam, azt láttam, hogy a legtöbb helyen egyszerűen kényelmetlen és bonyolult dolog a vásárlás. Az vált a víziómmá, hogy élménnyé tegyem az ügyfeleinknek a nyomtató kiválasztásának a folyamatát és magát a későbbi, évekig tartó használatot. Eközben szintén alappá vált a TechOffice-ban, hogy ne csak vevőként, hanem munkatársként is fenntartható és kiemelkedő legyen velünk dolgozni. 🙂 🚀

A vevőink 4,9⭐-ra értékelnek minket, imádják a „TechOffice Élményt”. A munkatársainkat pedig hosszú évek alatt, többszáz jelentkező közül választottuk ki, és ma már csak a legjobbakkal dolgozunk együtt. 🚀

Ilyen lesz nálunk dolgoznod Telefonos Értékesítőként

✔️ A TechOffice-nál mindig kiszámítható a lead flow, állandó és jó minőségű az érdeklődő áramlás. Mivel a rendszerünk jól skálázható, ezért csak rajtunk múlik, hogy meddig tervezzük a növekedésünket, sky is the limit!

✔️ Stabil alapbérrel számolhatsz nálunk értékesítőként is, de nem titkolt célunk: azt szeretnénk ha nagyon jól tudnál keresni, hiszen ez közös érdekünk. 🙂 Ha Te is mindent beleadsz, akkor együtt igazán sokra vihetjük majd.

✔️ Folyamatosan tervezünk és előrejelzünk, nálunk mindenki tudja mi a feladata és az elérendő célja. Nem kell többé bizonytalannak lenned abban, hogy pontosan mit is várnak el tőled.

✔️ Utáljuk a béna rendszereket, nálunk mindig az ügyfél és a munkatárs élmény az elsődleges minden fejlesztésnél. Automatizáltan edukáljuk és szűrjük neked elő az érdeklődőket, neked már csak akkor kell velük egyeztetned, ha már kérdései, kérései vannak az ügyfélnek.

Ez lesz a feladatod, ha bekerülsz a csapatba

Új és releváns érdeklődőkkel fogsz dolgozni

Nálunk a hideghívás kizárva, online érdeklődőkkel és kapcsolati tőkéből dolgozunk. Kvalifikált érdeklődőkre gondolj, tehát ők már várják, hogy hívd őket. 🙂 Naponta 8-15 lead érkezik a rendszerbe, őket szükséges felmérni és a megfelelő irodai eszközt és szolgáltatást ajánlani nekik. A nyomtatós szakmai rész miatt ne aggódj, intezív betanítás után, néhány nap alatt már megfelelő alap tudást fogsz felszedni nálunk az induláshoz. 🙂

A meglévő ügyfeleinknek is újra értékesítesz majd

Több ezer már meglévő ügyfelünk időről időre újra vásárol nálunk. A te feladatod az lesz, hogy segíts nekik kiválasztani az új eszközüket vagy az eszköz mellé kérhető rendelkezésre állási szolgáltatást. Már a kezdetektől kezelnél meglévő ügyfeleket is, nem csak akkortól, amikor már nagyobb mennyiségű saját ügyfelet hoztál be.

A CRM lesz a legjobb barátod

Igazán profi salesesként biztosan tudod már, hogy nem lehet fejben tartani a rengeteg érdeklődőt és az igényeiket, visszajelzéseiket. Automatizált folyamatokat használunk már a hívás indításától kezdve, az ajánlatadáson át, az utókövetésig. Ebben a munkakörben kifejezetten fontos, hogy képes legyél a pontos adminisztrációra és szívesen használd a digitális lehetőségeket, amik a te munkádat gyorsítják.

Ezt várjuk tőled, ha csatlakozol

Profi telefonos, vagy személyesen értékesítő vagy

Fontos, hogy tudd, ebben a pozícióban szinte az egész napod az értékesítéssel fog telni, jellemzően telefonon keresztül. Tukmálásról szó sincs, de emberekkel kell dolgoznod és főképp irodai nyomtatókat, szkennereket, projektorokat és ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat kell értékesítened. Ez csak akkor megy, ha szívesen telefonálsz egésznap az érdeklődőkkel és valóban kíváncsi vagy az egyedi igényeikre és arra akarsz megoldást nyújtani. Ehhez a pozícióhoz most elvárt a több éves értékesítői tapasztalat. A technikai rész miatt ne aggódj, irodai nyomtatókról, projektorokról, szkennerekről van szó, melyek paramétereit gyorsan megtanítjuk.

Szeress csapatban is dolgozni

Alapvetően proaktív munkatársaink vannak és szeretnénk, hogy Te is az légy. Viszont ugyanennyire fontos az is, hogy szívesen dolgozz közösségben. A munkahelyed nem csak egy hely, ahonnan fizetést kapsz, hanem fontos neked, hogy jól érezd magad és a körülötted levők is szívesen töltsék veled a mindennapjaikat. 🙂 A TechOffice-nál kiemelten fontosnak gondoljuk azt, hogy olyan emberekkel vegyük magunkat körül, akikkel az alapelveink és az ügyfelekhez, illetve egymáshoz való hozzáállásunk hasonlóak vagy azonosak legyenek. Tapasztalatból mondjuk, hogy ha nem win-win alapon gondolkozol (az ügyfél és a munkatársak tekintetében), akkor most nem egymást keressük. 🙂

"Akarj nálunk dolgozni"

A legjobb jelöltjeink akiket felvettünk, szinte hozzánk jelentkeztek csak. Fontos számunkra, hogy olyan új csapattárssal dolgozhassunk együtt, aki úgy érzi, hogy „pont ezt keresi”. Persze érthető és logikus is, ha több helyre jelentkezel, viszont szeretnénk ha hozzánk akkor jelentkeznél, ha tényleg úgy érzed, hogy nálunk a helyed a jövőben. 🙂 Ha így vagy vele, akkor jó esélye van annak, hogy jól éreznéd magad nálunk.

A munkakezdés részletei

Munkavégzés helye

Budapesten a 10. kerületben található az irodánk. Jól megközelíthető tömegközlekedéssel, de ingyenes a parkolás a környéken. Hibrid munkavégzésre is van lehetőség, próbaidő lejárta után, ha szeretnéd, heti 1-2 nap homeoffice-szal számolhatsz.

Munkaidő

Napi 8 órás munkaidő, 9-17-ig dolgozunk, kizárólag csak munkanapokon. A munkaidő fix, viszont rugalmasak vagyunk ha valamit pl. el kell intézned.

Kezdés

Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársat, de ha éppen eljönnél valahonnan, akkor szívesen megvárjuk a 30 napot. Ha csak később aktuális neked, akkor sajnos nem tudunk tovább lépni.

Fizetés, juttatások

 Mindenképp szeretnénk, ha megadnád az általad korrektnek gondolt bérigényt a lenti űrlapon, de a nagyságrendi alapbér keret nettó 400 000Ft+. Jutalék kereseti lehetőséggel is számolj ebben a pozícióban, ami akár az első hónaptól elérhető már. Ha profi és kitartó vagy, akár a 2-3x-osát is megkeresheted az alapbérednek a hó végén, mivel nincs felső határa a keresetednek. A béredet minden hónap elején utalva kapod meg. Ezen felül motivációs bónuszok és cafeteria is egész évben elérhetők, a teljesítményed alapján.

Eszközök, iroda

Az eszközökre nem lehet panaszod. Mindenki minimum FHD monitorokon dolgozik, általában kettőn az egyszerűbb és gyorsabb munkavégzés miatt. Modern laptopokat és kiegészítőket használunk. Ha pedig valami plusz eszközre szükséged lenne a munkádhoz, akkor elég csak kérned. Az iroda természetesen klimatizált, tágas, tiszta és jó illatú. 🙂

Alig várjuk, hogy jelentkezz hozzánk! 🙂 Így tudsz jelentkezni:

1.LÉPÉS: Töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot. Kérjük, hogy kizárólag az űrlapon keresztül jelentkezz hozzánk, egyedül így érvényes a jelentkezésed.

2.LÉPÉS: Töltsd ki a következő oldalon a 10 kérdésből álló kérdőívet, majd kapni fogsz egy próbafeladatot, amit emailben is elküldünk, így akár később is befejezheted majd.

3.LÉPÉS: Ha úgy látjuk hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy rövid telefonos interjú lesz – hívni fogunk amint tudunk 🙂

4.LÉPÉS: Ha továbbjutottál a telefonos körön is, akkor egy személyes interjú vár rád.

5.LÉPÉS: Végezetül pedig egy fizetetett bejelentett próbanapon próbálhatod ki magadat nálunk 4 órában, mielőtt végleg eldöntjük a továbbiakat. 🙂

Jelentkezési űrlap

Jelentkezés az állásra

Mi azt mondjuk a TechOffice-nál, hogy lehet élmény is a vásárlás, mind az ügyfélnek, mind az értékesítőnek

Olyan Értékesítő Csapattársat keresünk most hosszú idő után újra, akivel egyeznek az alapelveink és tud csatlakozni a víziónkhoz.

Röviden rólunk: mi egy olyan innovatív és fiatalos cég vagyunk, aki 5 év alatt, 0 ügyfélről, több mint 5 000 ügyfélre, 8 000 000Ft-os árbevételről, 500 000 000Ft-os árbevételre tudott növekedni, irodai nyomtatók, projektorok és egyéb szolgáltatások értékesítésével.

Folyamatainkat, kommunikációnkat, rendszereinket hónapról-hónapra újra gondoljuk, több neves high-ticket tanácsadóval dolgozunk együtt, lételemünk az, hogy fejlődjünk és piacvezetővé válhassunk minden szinten.

Jelentkezz hozzánk Te is, ha úgy érzed, hogy egymást keressük! 🙂

Értesülj Te is az akciókról
Soha nem küldünk spamet.
NAIH azonosító: NAIH-124541/2017.
Kérdésed van? Visszahívunk.
Add meg az adataidat és hamarosan keresni fogunk.
KAPCSOLAT
Köszönjük. Hamarosan keresni fogunk!
Az elküldöm gombra kattintva elfogadod az ÁSZF Adatvédelmi nyilatkozatunkat. Adatkezelési azonosítónk: NAIH-124541/2017.
MINDJÁRT KÉSZ!
Már csak meg kell adnod néhány adatot és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
A küldés gombra kattintva elfogadod az adatkezelési szabályzatunkat. NAIH-124541/2017.