Ügyfélszolgálati munkatárs állás
Szeretnél végre olyan helyen dolgozni, ahol megbecsülik a tehetséged és jelentős dolgokat érhetsz majd el?
Téged is kiráz a hideg az alábbiaktól?
❌ Túl sok a reklamáció és nincsenek igazi eszközeid ahhoz, hogy segíteni tudj?
❌ Rendszerek nélkül ömlik be folyamatosan a hívás, nem átlátható kit, mikor és kinek kéne visszahívnia?
❌ Naponta egy tonna emailt kéne megválaszolnod, de nincsenek rá rendszerek és sablonok, hogy hatékonyan tudj haladni?
…vagy csak egyszerűen még nem találtad meg azt a céget és azt a víziót, amihez tudnál kapcsolódni és minden tudásodat, erődet beleadni a közös fejlődésbe…?
Készen állsz a következő szintre lépni Ügyfélszolgálatosként?
A képen engem látsz, Tál Dávidot, a cég alapító tulajdonosát. 🙂 Amikor a céget elindítottam, azt láttam, hogy a legtöbb helyen egyszerűen kényelmetlen és bonyolult dolog a vásárlás. Az vált a víziómmá, hogy élménnyé tegyem az ügyfeleinknek a nyomtató kiválasztásának a folyamatát és magát a későbbi, évekig tartó használatot. Eközben szintén alappá vált a TechOffice-ban, hogy ne csak vevőként, hanem munkatársként is fenntartható és kiemelkedő legyen velünk dolgozni. 🙂 🚀
A vevőink 5,0⭐-ra értékelnek minket, imádják a „TechOffice Élményt”. A munkatársainkat pedig hosszú évek alatt, többszáz jelentkező közül választottuk ki, és ma már csak a legjobbakkal dolgozunk együtt. 🚀
Ilyen lesz nálunk dolgoznod Telefonos Ügyfélszolgálatosként
✔️ A TechOffice-nál mindig kiszámítható a munkaidő és a munka mennyisége. Mivel a rendszerünk jól skálázható, és folyamatosan mérjük a terhelést, ezért nem 1-1 kulcs embert terhelünk túl, hanem elosztjuk a forgalmat.
✔️ Folyamatosan tervezünk és előrejelzünk, nálunk mindenki tudja mi a feladata és az elérendő célja. Nem kell többé bizonytalannak lenned abban, hogy pontosan mit is várnak el tőled. Ebben a pozícióban például biztosan nem kell értékesítened, vagy hideghívásokat indítanod.
✔️ Utáljuk a béna rendszereket, nálunk mindig az ügyfél és a munkatárs élmény az elsődleges minden tervezésnél. Automatizáltan és ticket rendszerben kezeljük az ügyfeleink telefonos és emailes bejelentéseit, kapcsolatfelvételeit. Itt arra gondolj, hogy az ügyfeleink például nálad fognak rendelni a nyomtatóhoz tonert, vagy hibát jelentenek majd be. Gyakran új eszköz vásárlására is nálad jelentkezik majd az igény, de minden feladatnak meg van a csapatban a felelőse, neked az lesz a dolgod, hogy delegálj, továbbítsd amit szükséges.
✔️ Stabil és versenyképes alapbérrel számolhatsz nálunk (alább a pontos bérkeret), viszont mi külön díjjazzuk a közös motivált és kitartó munkát is. Például motivációs és időszakos bónuszok is elérhetők nálunk. Büszkén mondhatom, csak olyan munkatársaink vannak, akik mindig többet tesznek bele, mint az „elvárt minimum”, cserébe a TechOffice is mindig többet ad nekik, azaz többet adunk egymásnak.
Ez lesz a feladatod, ha bekerülsz a csapatba
Általános bejövő hívások kezelése - ügyfélszolgálati munka elvégzése
Rád számítunk a bejövő telefonos igények feldolgozásában. Itt megrendelések rögzítésére gondolj vagy valamilyen műszaki hibabejelentésére, amit szintén ticket rendszerben rögzítünk. Napi 15-40 hívással számolhatsz átlagosan, amit kényelmes, vezeték nélküli headsettel kezelsz majd. Ugyanígy kifelé is szükséges hívnod, például ügyek egyeztetése, visszajelzések miatt.
Általános ügyfélszolgálati e-mailezés kezelése
Rád számítunk az általános email címeinkre beérkező emailek feldolgozásában is. Itt is hasonló ügytípusok miatt kereshetnek téged az ügyfeleink és az új érdeklődőink. Az ügyfelek esetében kellékrendelés, hibabejelentés a legjellemzőbb, az új érdeklődőket pedig a rendszereinkben kell továbbítanod majd. Átlagosan naponta 10-30 e-maillel érdemes számolnod.
Irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése
Belső irodaszerek és irodai eszközök igények összegyűjtése és továbbítása a vezető felé. Szükség esetén ezeknek a beszerzése. Fogyóeszközök utánrendelése, postai levelek kezelése. Ez a feladatkör kis részét teszi ki, eseti jellegű.
Ezt várjuk tőled, ha csatlakozol
Feketeöves ügyfélszolgálatos vagy
Szóval már az oviban is telefon vagy e-mail volt a jeled. 🙂 Fontos, hogy tudd, ebben a pozícióban szinte egész nap telefonos és e-mailes, egyszóval ügyfélszolgálati jellegű feladatokat kell ellátnod majd. Kiemelten fontosnak gondoljuk ehhez a pozícióhoz, hogy mindig szívesen és kedvesen tudj az ügyfelekhez állni, ha pedig a stressz feldolgozásában van szükséged segítségre, akkor szólj, erre is van módszerünk.
Szívesen és gyorsan e-mailezel
Napi szinten szükséges lesz majd megírnod több tucat e-mailt. Ehhez fontos, hogy egyrészt te is élvezd alapvetően pl. a Microsoft Office csomag használatát (Outlook, Word, stb), másrészt, hogy komfortosan mozogj a használatukban. Szintén számít a sebesség is, mert 1-1 ügyet nem tudsz órákig elemezni, általában gyors megoldásokra van szükség.
Szeress csapatban is dolgozni
Alapvetően proaktív munkatársaink vannak és szeretnénk, hogy Te is az légy. Viszont ugyanennyire fontos az is, hogy szívesen dolgozz közösségben. A munkahelyed nem csak egy hely, ahonnan fizetést kapsz, hanem fontos neked, hogy jól érezd magad és a körülötted levők is szívesen töltsék veled a mindennapjaikat. 🙂 A TechOffice-nál kiemelten fontosnak gondoljuk azt, hogy olyan emberekkel vegyük magunkat körül, akikkel az alapelveink és az ügyfelekhez, illetve egymáshoz való hozzáállásunk hasonlóak vagy azonosak legyenek. Tapasztalatból mondjuk, hogy ha nem win-win alapon gondolkozol (az ügyfél és a munkatársak tekintetében), akkor most nem egymást keressük. 🙂
A munkakezdés részletei
Munkavégzés helye
Budapesten a 10. kerületben található az irodánk. Jól megközelíthető tömegközlekedéssel, de ingyenes a parkolás a környéken. Hibrid munkavégzésre is van lehetőség, próbaidő lejárta után, jelenleg fix heti 2 nap homeoffice-szal számolhatsz. Ha kizárólag távolról dolgoznál csak nekünk, akkor most sajnos nem egymást keressük.
Munkaidő
Napi 8 órás munkaidő, 9-17-ig dolgozunk, kizárólag csak munkanapokon. A munkaidő fix, viszont rugalmasak vagyunk ha valamit pl. el kell intézned.
Kezdés
Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársat, de ha éppen eljönnél valahonnan, akkor szívesen megvárjuk a 30 napot. Ha csak később aktuális neked, akkor sajnos nem tudunk tovább lépni.
Fizetés, juttatások
Mindenképp szeretnénk, ha megadnád az általad korrektnek gondolt bérigényt a lenti űrlapon, de a nagyságrendi alapbér keret nettó 350-420 000Ft. A béredet minden hónap elején utalva kapod meg. Ezen felül motivációs bónuszok és cafeteria is egész évben elérhetők, a teljesítményed alapján.
Eszközök, iroda
Az eszközökre nem lehet panaszod. Mindenki minimum FHD monitorokon dolgozik, általában kettőn az egyszerűbb és gyorsabb munkavégzés miatt. Modern laptopokat és kiegészítőket használunk. Ha pedig valami plusz eszközre szükséged lenne a munkádhoz, akkor elég csak kérned. Az iroda természetesen klimatizált, tágas, tiszta és jó illatú. 🙂
Alig várjuk, hogy jelentkezz hozzánk! 🙂 Így tudsz jelentkezni:
1.LÉPÉS: Töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot. Kérjük, hogy kizárólag az űrlapon keresztül jelentkezz hozzánk, egyedül így érvényes a jelentkezésed.
2.LÉPÉS: Töltsd ki a következő oldalon a 10 kérdésből álló kérdőívet, majd kapni fogsz egy próbafeladatot, amit emailben is elküldünk, így akár később is befejezheted majd.
3.LÉPÉS: Ha úgy látjuk hogy érdemes jobban megismernünk egymást, akkor a következő lépés egy rövid telefonos interjú lesz – hívni fogunk amint tudunk 🙂
4.LÉPÉS: Ha továbbjutottál a telefonos körön is, akkor egy személyes interjú vár rád.
5.LÉPÉS: Végezetül pedig egy fizetetett bejelentett próbanapon próbálhatod ki magadat nálunk 4 órában, mielőtt végleg eldöntjük a továbbiakat. 🙂
Jelentkezési űrlap
Mi azt mondjuk a TechOffice-nál, hogy lehet élmény is a vásárlás, mind az ügyfélnek, mind az ügyfélszolgálatnak
Olyan Ügyfélszolgálati Csapattársat keresünk most hosszú idő után újra, akivel egyeznek az alapelveink és tud csatlakozni a víziónkhoz.
Röviden rólunk: mi egy olyan innovatív és fiatalos cég vagyunk, aki 5 év alatt, 0 ügyfélről, több mint 5 000 ügyfélre, 8 000 000Ft-os árbevételről, 500 000 000Ft-os árbevételre tudott növekedni, irodai nyomtatók, projektorok és egyéb szolgáltatások értékesítésével.
Folyamatainkat, kommunikációnkat, rendszereinket hónapról-hónapra újra gondoljuk, több neves high-ticket tanácsadóval dolgozunk együtt, lételemünk az, hogy fejlődjünk és piacvezetővé válhassunk minden szinten.
Jelentkezz hozzánk Te is, ha úgy érzed, hogy egymást keressük! 🙂